Aviseringar
Rensa alla

Om idag var din sista dag.


Ämnesstartare

Skulle du leva dina sista ögonblick som att de bevarades, lämna det gångna i dåtiden eller vad skulle du göra om idag var din sista dag innan du dör?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag skulle ägna all min tid åt bön och istighfar till Gud. Jag skulle ge alla mina pengar och ägodelar i välgörenhet, åkalla Gud och göra så mycket dhikr som möjligt och recitera Koran utan stopp. 

"Den skall det gå väl i händer som under sitt liv strävar efter renhet och åkallar sin Herres namn och förrättar sin bön. Men ni människor sätter det jordiska livet före allt annat, trots att det kommande livet är bättre och varar i evighet." [87:14-17]


   
SvaraCitera

Jag skulle träffa min crush o säga vad jag tycker om den personen ;3


   
SvaraCitera

förstöra mellanöstern och sen vita huset antar jag 


   
SvaraCitera

ta över världen och göra så alla måste ha en religon den sanna religonen Sadismen och all annan förutom buddhism och hinduism är förbjuden och ska bli fängslade i livstiden 


   
SvaraCitera

Vad jag skulle göra: 

1. Sno pappas bil
-Koppla in min mobil sedan blasta musik

2.Köra som en dåre till tjejen jag tycker om 

3.Förklara allting för henne sedan om hon förstår/Känner samma sak så spenderar jag dagen med henne..

-Allting bara för att jag är så trött på att hålla det hemligt eller tillbaka och sedan gå dag in och ut speciellt dö undrandes om hon kände samma sak. Och även om hon inte skulle känna samma så skulle jag kyssa henne sedan sticka till Stockholm 
-----
Alternativt ringa henne berätta känslor och allt (antagligen bli klickad) sedan köra till AMF1 och spendera dagen på militär förbandet.  För det har ju varit planen hela tiden ändå.. Asså att avlida i gröna kläder,väl putsade kängor och helst i fält med personerna man tycker om bredvid sig 


   
SvaraCitera