Aviseringar
Rensa alla

Om man bara är intresserad av sex och inte förhållande...


Ämnesstartare

Vill du ha en stadig kk eller massa engångsligg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Vill du ha en stadig kk eller massa engångsligg?

Svår fråga. Det är bara på kvällarna suget kommer, på morgonen vill jag inte veta av någon och sedan jobbar man hela dagen. Helgerna är inte heller något problem.

Det är just när man är trött och kommer hem från jobbet som suget efter sex kommer, men bara då. Ett riktigt förhållande skulle vara en mardröm, men tjejers kroppar är väldigt frestande.

Haha, jag låter som en gris. [crazy] *nöff nöff*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Erkänn nu, det finns inget bra (seriöst) sätt.Vill man ha sex får man stå ut med massa annat också...

Jag lyckades utmärkt med att ha sex utan en massa annat inblandat innan jag skaffade ett förhållande. Förstår inte varför du inte kan göra detsamma.


   
SvaraCitera
Åtta

stereo total:

Blir medlem på kk.se.

Ofta det finns några som helst sittkissare där. Alltså sådana som inte är valrossar. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag lyckades utmärkt med att ha sex utan en massa annat inblandat innan jag skaffade ett förhållande. Förstår inte varför du inte kan göra detsamma.

Because... I'm not a whore. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Because... I'm not a whore.

Nej, då hade du väl inte klagat så förbannat. Om du inte kan tänka dig andra sätt än prostitution som kan leda till sex utan övrigt engagemang så kanske det ändå är en karriär du bör överväga. Folk kommer knappast vilja ha sex med dig utan någon typ av relation om du anser att de som har det är horor. Du kanske borde se över din korkade attityd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar ungefär det motsatta.


   
SvaraCitera

Vaddå vad gör man? Gör det vanliga, det är väl motsattsen som är ovanligt.


   
SvaraCitera

Du har sex med tjejen på första "träffen" då kommer hon känna sig obekväm och inte vilja umgås mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leta efter någon som verkar intresserad av samma sak kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Knäck den nöten om ni kan.

javisst.

man letar upp någon som har samma önskan som en själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är mer komplicerat att kunna hitta någon att ha ett förhållande... [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Du har sex med tjejen på första "träffen" då kommer hon känna sig obekväm och inte vilja umgås mer.

[love]


   
SvaraCitera

isola:

[love]

Du verkar intreserad [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Du verkar intreserad [cute]

Ah, fast imorgon kommer jag att känna mig obekväm och inte vilja ses mer [wink]


   
SvaraCitera