Aviseringar
Rensa alla

Om man blir för ärlig med sig själv...


Ämnesstartare

haahaha bra


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

det är en bieffekt av att vara människa, som metoder för att lindra kan nämnas ignorans och självbedrägeri.


   
SvaraCitera

Fantastiskt: MAN MÅSTE SÄNKA KRAVEN!

börja om från noll och till sist vara på toppen...

lol det kändes vettigt


   
SvaraCitera

Fantastiskt: man måste sänka kraven men höja ribban

😀

NEMI:
det är en bieffekt av att vara människa, som metoder för att lindra kan nämnas ignorans och självbedrägeri.

aa experimenterar fortfarande med om det är möjligt att överleva utan ignorans och självbedrägeri


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MANIAC:

börja om från noll och till sist vara på toppen...

lol det kändes vettigt

orimligt vettigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ som ditt hår... de e en metafor för detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du tror att ditt hår är ditt liv mannen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀


   
SvaraCitera

Fantastiskt: typ som ditt hår... de e en metafor för detta

:DD mmm drf det kändes så jävla rätt, sänkte kraven men höjde ribban aaah haha!


   
SvaraCitera

Fantastiskt: du tror att ditt hår är ditt liv mannen..

"everything is exactly the same"


   
SvaraCitera

jag är snäll


   
SvaraCitera

Är ärlig med mig själv, finns inget med mig själv som gör mig till en "vidrig" människa. Finns inget med mig själv som jag vill förändra.

Fantastiskt: Man måste ju kämpa för att va snäll liksom

Håller inte med om detta. Däremot tycker jag att man måste kämpa för att vara snäll (bland annat) mot sådana som på ett eller annat sätt beter sig dumt mot en - det är inte lätt.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84: Är ärlig med mig själv, finns inget med mig själv som gör mig till en "vidrig" människa. Finns inget med mig själv som jag vill förändra.

du klarar(klarade?) ju inte av att ha en kritisk konversation utan att falla tillbaka på verbal pajkastning, ska du inte göra något åt det? (om du nu inte redan har gjort det)


   
SvaraCitera

MANIAC: ju inte av att ha en kritisk konversation utan att falla tillbaka på verbal pajkastning, ska du inte göra något åt det?

För det första stämmer inte detta. För det andra är detta inte något "vidrigt".

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84: För det första stämmer inte detta. För det andra är detta inte något "vidrigt".

jo enligt det "vidrigt" som avses i tråden, som inte är samma sak som vidrigt, men okej har ingen lust med den här diskussionen förlåt att jag tog upp det..


   
SvaraCitera