Aviseringar
Rensa alla

Om man färgar håret??


Ämnesstartare

Hur länge är det färgat??? för har funderar hyffsat länge på att färga mitt hår mörkare men ifall det blir fucked så vill jag veta hur länge man ser fucked ut...


   
Citera
Ämnesetiketter

Alltså, det är olika beroende på vilket märke du använder. Men du kan ju alltid bleka det/använda avfärgning och färga tillbaka till din naturliga hårfärg.

Kör hårt. Var inte feg.


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Dräparen:

Hur länge är det färgat??? för har funderar hyffsat länge på att färga mitt hår mörkare men ifall det blir fucked så vill jag veta hur länge man ser fucked ut...

​ http://www.dailymail.co.uk/news/article-558060/Teenage-girl-left-looking-like-alien-h​air-dye-causes-severe-allergic-reaction.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade röda pigment kvar i flera år, de ville ej försvinna eller färgas över. Såatte... färga ej rött [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mind you, också, att pigment kan fara ner under huden och fastna på insidan av kraniet.

I alla fall om man ska tro vissa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

pigment kan fara ner under huden och fastna på insidan av kraniet.

Vill höra radiolog bekräfta detta innan jag tror på det.

ont det står på förpackningen, annars så växer det ut men mattas av lite med tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill höra radiolog bekräfta detta innan jag tror på det.

Jag sa ju att det var hörsägen. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

Jag sa ju att det var hörsägen. [smile]

Fast du sa inte vilka. Är det din mammas fikakompisar eller är det en överläkare i neurologi liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska färga imorgon [blush]

grejen är att jag klippte mig nyligen och pucko frisören gav mig en fett "generell" frisyr så ska göra detta för att bryta det.


   
SvaraCitera
Exner

Beror också mycket på utgångsfärgen och tjockleken hos varje hårstrå.


   
SvaraCitera