Aviseringar
Rensa alla

Om man har inget självförtroende, kört?


Ämnesstartare

Som titeln lyder. Är det verkligen såhär att om man har väldigt lite självförtroende eller är lite blyg så har man nästintill ingen chans alls att vara "attraktiv" att få en flickvän så att säga? Ingen blir intresserad utav en då?

Tack för svar! 🙂 Om ni ska vara elaka. Behöver ni inte svara! 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

det är lite sant så du får låtsas som att du har det helt enkelt funkar osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Är det verkligen såhär att om man har väldigt lite självförtroende eller är lite blyg så har man nästintill ingen chans alls att vara "attraktiv" att få en flickvän så att säga? Ingen blir intresserad utav en då?

På vilket sätt? Något som jag inte tycker om är när killar inte tar några egna initiativ, vilket kan bero på att man är blyg såklart. Man får tvinga sig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inuti:

På vilket sätt? Något som jag inte tycker om är när killar inte tar några egna initiativ, vilket kan bero på att man är blyg såklart. Man får tvinga sig själv?

Men ifall man som kille är blyg. Tar inte tjejer något initiativ alls då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det är jobbigt med blyga killar [n] Det är så svårt att få kontakt och lära känna dem. Försöker mig hellre på de sociala med självförtroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja visst är det så... och då får man kanske arbeta på en förändring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enloppa:

Jag tycker det är jobbigt med blyga killar Det är så svårt att få kontakt och lära känna dem. Försöker mig hellre på de sociala med självförtroende.

Så du tar inget initiativ med de killar som är lite tystlåtna? Trots att du är intresserade utav dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Är det verkligen såhär att om man har väldigt lite självförtroende eller är lite blyg så har man nästintill ingen chans alls att vara "attraktiv" att få en flickvän så att säga?

Verkligen inte!
Min kille var jätteblyg och första gången vi träffades sa han inte mer än 5 meningar...
Men asså hittar man den rätta så är den bara rätt, hur man än är.
Man kanske inte får massa tjejer för å va med de en vecka, men jag lovar att du kommer hitta den du verkligen letar efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Men ifall man som kille är blyg. Tar inte tjejer något initiativ alls då?

Jo, jag gör [smile] Men jag vill gärna att killen också gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla tjejer gillar väl olika men ja om du verkar mer självsäker kommer du vara mer attraktiv. För några år sen var mitt självförtroende verkligen kasst men några tjejer "tog initiativ" ändå. Såg verkligen inte bra ut på den tiden men jag var väl charmig eller nåt inte vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Så du tar inget initiativ med de killar som är lite tystlåtna? Trots att du är intresserade utav dom?

Jag blir inte intresserad av blyga killar med dåligt självförtroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast man ska inte förvänta sig att tjejen tar initiativ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Som titeln lyder. Är det verkligen såhär att om man har väldigt lite självförtroende eller är lite blyg så har man nästintill ingen chans alls att vara "attraktiv" att få en flickvän så att säga? Ingen blir intresserad utav en då?

Stämmer nog i många fall. Kanske skiljer sig bland tjejer och killar. Men i mitt fall så stämmer det inte alls, har lyckats ha haft pojkvänner..


   
SvaraCitera
Paseo

japp livet är slut mannen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och det som Dan skrev

Dan_the_ironman:

det är lite sant så du får låtsas som att du har det helt enkelt funkar osv


   
SvaraCitera