Aviseringar
Rensa alla

Om man har skulde rfår man studiemedel ???


Ämnesstartare

hej tänkte börja plugga men då måste jag kunna ta lån dvs Studiemedel så jag får cash men får jag göra det om jag 1. har skulder hos csn ???


   
Citera
Ämnesstartare

har du skulder hos kronofogden? :((((((((((((8


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej! Jag tänkte börja studera nu i höst men först så måste jag veta om jag får ta lån då jag har skulder hos csn. Någon som vet?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lounge fact:

har du skulder hos kronofogden? :((((((((((((8

Nej, kom på att de inte kommit in ännu, så jag är inte "svartlistad" ännu, däremot så knackade de på här hemma för jag inte hade kontaktat dem angående skulderna hos CSN. Det lär väl inte dröja länge förrän jag hamnar hos kronofogden. Kanske betalar skulden innan det händer. Kanske inte.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

haloooooooooooooooooooooo nån som vet !!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Jag vet

Sög då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CSN brukar vanligen inte bry sig om kronofogden eller övriga skulder man har, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Sög då

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

CSN brukar vanligen inte bry sig om kronofogden eller övriga skulder man har, nej.

WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu e allt perfekt .. tack


   
SvaraCitera

Angeleyes:

måste jag veta om jag får ta lån då jag har skulder hos csn.

menar du att dina skulder är hos csn? isf kan de typ bli sura och säga nej nämligen, det beror på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

menar du att dina skulder är hos csn? isf kan de typ bli sura och säga nej nämligen, det beror på

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

fick skulder pga att de gav mig studiebidraget när jag inte ens gick i skolan eller när jag väl gick (förut när jag gick i gymnasiet) men skolkade för mkt. men det var ju länge sen de borde inte bli sura 🙁


   
SvaraCitera

Angeleyes:

fick skulder pga att de gav mig studiebidraget när jag inte ens gick i skolan eller när jag väl gick (förut när jag gick i gymnasiet) men skolkade för mkt. men det var ju länge sen de borde inte bli sura 🙁

ahaa... hmm jo finns risk att de inte vill ge dig pengar förrän du tagit några högskolepoäng isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ahaa... hmm jo finns risk att de inte vill ge dig pengar förrän du tagit några högskolepoäng isf

NOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

aja får väl ringa o fråga på måndag....


   
SvaraCitera

Angeleyes:

aja får väl ringa o fråga på måndag....

gör så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte man kan få nått om man ej har betalt sina skulder.. Fick inte jag.. fick sedan när jag hade betalt tillbaks dem..


   
SvaraCitera

gratis studiemedel utan prestationskrav i 10 år eller medborgarlön


   
SvaraCitera