Aviseringar
Rensa alla

Om man inte sväljer, vad är mest praktiskt?


Ämnesstartare

När jag runkar eller suger av min pojke och märker att han är på väg att komma känner jag ibland att jag blir helt idélös.. vart ska jag göra av sperman!?

Jag sväljer oftast, och älskar att han njuter av det, men sen finns det ju dagar när man kanske ligger och runkar honom en morgon och man känner att man inte alls är sugen på sperma-smak. Särskilt eftersom min pojke har ganska stor sats.

Så vad kan man mer göra om man inte vill kladda med sperma på hela mig, och utan att det blir för uppenbart att 'den här gången svalde hon inte', jag vill ju inte att han ska bli orolig för att jag tycker han är ofräsch.

Hur funkar det att låta det rinna ner för kuken bara, utan 'några som helst åtgärder'[smile] jag har inte vågat testa om det rinner ner i hela sängen då. Det jag menar är väl egentligen att funkar det att smörja in kuken i sin sperma, eller blir det för mycket. Det är ju inte alltid man har papper till hands.

Nu låter det som värsta fjortisinlägget, men jag tyckte det kunde vara kul att höra era samlade erfarenheter kring detta. kanske finns det helt enkelt inte så många valmöjligheter som man skulle önska..[wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nja att smeta in den på honom kanske inte är det bästa, huh. Det är ju förjävligt att bli av med sen.

Jag kommer faktiskt inte på något annat jag heller. Vad finns det liksom man kan göra? Sug inte av honom för mycket istället så slipper du känna att du inte vill ta det i munnen hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prova inte med att låta det rinna ner hehe..
hela eran säng kommer att bli en vattenpöl [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spottar tillbaka det i ansiktet på han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samla det i ett dricksglas och ha det till middag sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köttkaka:

Samla det i ett dricksglas och ha det till middag sen.

haha [bigsmile]
[bigcheers]!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

se till att ha papper nära till hands


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast.. papper är ju med lite krångligt, man måste ju 'fånga upp' det på nåt sätt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight_:

Fast.. papper är ju med lite krångligt, man måste ju 'fånga upp' det på nåt sätt..

Det är långt ifrån lika skönt dessutom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja du kan väl fråga honom vad han tycker, SMART VA? Om han tror att du tycker att han är äcklig för att du inte vill svälja varenda gång så kanske du ska skaffa dig en byxmyndig pojk i stället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

.

Kom att tänka på det nu, du är ju en rebell. Häftigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Kom att tänka på det nu, du är ju en rebell. Häftigt.

Fett koolt att tala med sin partner [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Ja du kan väl fråga honom vad han tycker, SMART VA? Om han tror att du tycker att han är äcklig för att du inte vill svälja varenda gång så kanske du ska skaffa dig en byxmyndig pojk i stället.

men snälla.. min pojk är 22.
vad fick dig att tro att jag tror han tycker jag är äcklig, det har jag väl aldrig sagt? Däremot kanske man itne känner för att svälja varje gång, typ när man är bakis.. och jag vill inte han ska känna det beror på honom

MEN men..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight_:

vad fick dig att tro att jag tror han tycker jag är äcklig, det har jag väl aldrig sagt?

Läs om, läs rätt.

Moonlight_:

Däremot kanske man itne känner för att svälja varje gång, typ när man är bakis.. och jag vill inte han ska känna det beror på honom

Precis, om han tror det så kanske han inte har alla hästar i stallet. Fråga honom nästa gång du inte vill svälja vad han tycker att ni ska göra med satsen, så kanske han kommer med ett bra förslag.


   
SvaraCitera