Aviseringar
Rensa alla

om man inte vill gå ut men måste gå ut


Ämnesstartare

har ni ett tips på vad man ska tänka om man inte vill gå ut men måste gå ut pga man mår bättre om man går ut o har roligt än t.ex sitter o äter popcorn med dipp framför datorn


   
Citera
Ämnesstartare

orkar inte fixa mig lr åka tåg blääääääääääääääääääää känner mig äcklig o otaggad!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kommer att må bättre efteråt och känna sig mer tillfreds och kan äta sina popcorn med ett lättare hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja ligga bakis i en stökig o ensam lägenhet med ångest gör ej hjärtat lättare hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja sikta mot himmelen men landa på marken ja måste fortsätta gå fortsätta gå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

orkar inte fixa mig

Skit i att göra ordning dig[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Skit i att göra ordning dig[no-no]

ååå va skönt d vore


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ååå va skönt d vore

Spänn av, skit i att göra i ordning dig, sett dig på ett hak och drick öl.[cool]


   
SvaraCitera

Har själv samma problem inför kvällen. Men i vanliga fall brukar jag tänka på kul saker jag har framför mig och att jag idag kan ta att ha lite småtråkigt i min ensamhet framför en film för om några dagar får jag kul ändå! Och när man tänker framåt på det så mår jag bra ändå. Fast det förutsätter ju att man har något kul att se fram emot.

Skrev jag nyss mitt rörigaste inlägg någonsin? Ja jag tror det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

nja ligga bakis i en stökig o ensam lägenhet med ångest gör ej hjärtat lättare hehe

men gå ut och gå ut och spring och sen städar du. GOGOGOGOGO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Har själv samma problem inför kvällen. Men i vanliga fall brukar jag tänka på kul saker jag har framför mig och att jag idag kan ta att ha lite småtråkigt i min ensamhet framför en film för om några dagar får jag kul ä

Men grejen e den att jag har kul när jag väl e ute. Tänkte gå ut på krogen med vänner. Men jag tänker bara på nackdelar just nu.
Det tAr hundra år o göra sig i ordning
astråkigt o åka tåg blääääääääääää vill bara zappa mig dit
de e en jättejobbig kille där
kmr vakna helt ångestig imorgon pga kmr dricka för mkt pga har köpt supergoda öl
känner mig ful o äcklig:P

fördelar
ha superkul med vänner
vill gå ut jööö!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men gå ut och gå ut och spring och sen städar du. GOGOGOGOGO

haha,vrf springa??? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

haha,vrf springa??? [crazy]

nyttigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så nu gick denna cpiga tankeställninge över går ut wööÖööÖÖÖÖÖÖÖööööö


   
SvaraCitera

Angelize:

Men grejen e den att jag har kul när jag väl e ute. Tänkte gå ut på krogen med vänner. Men jag tänker bara på nackdelar just nu.

Ahaa du tänker så! Då har jag inte mycket tips att komma med tyvärr. Gör i ordning dig lite bit för bit när du får lust till det så är du väl klar någon gång under kvällen! (Ett av mina sämre tips jag vet)

Tågproblemet har jag svårt att sätta mig in i för såna moderniteter har vi inte här.

Men hoppas du lyckas komma ut nån gång och att du får en trevlig kväll! [cheers]


   
SvaraCitera