Aviseringar
Rensa alla

Om man ser en umare.


Patrick:

Du är ju knappt aktiv här längre och vad ska din profilbild föreställa?

Hur är det relevant? Har varit på flera träffar, har många på fb och umgås med några privat. Förvirrad


   
SvaraCitera

Hur är det relevant? Min pfbild föreställer homosexualitet. 


   
SvaraCitera

Kronotomi: Hej [användarnamn] bör fungera, annars undrar de bara vad du menar och "oj jag trodde du var någon annan"

Tumme upp


   
SvaraCitera

hade antagligen skitit i att hälsa 😛 men det beror på vem!!! 


   
SvaraCitera

asså om jag då är med en kompis 


   
SvaraCitera

Patrick: Du är ju knappt aktiv här längre och vad ska din profilbild föreställa?

Jag tycker mig se kukoxo skriva här mer än dig. Det kanske är du som knappt är aktiv?


   
SvaraCitera

Knarko:

Jag tycker mig se kukoxo skriva här mer än dig. Det kanske är du som knappt är aktiv?

haft uppehåll i 1 vecka pga tentaplugg så hen har rätt Rodnar e inte så värst aktiv, men när jag väl är det skriver jag överallt och till alla


   
SvaraCitera

kukoxo: haft uppehåll i 1 vecka pga tentaplugg så hen har rätt  e inte så värst aktiv, men när jag väl är det skriver jag överallt och till alla

vem har inte det. och vad läser du?
och varför skriver du ''hen''? tror du att jag ljuger om min identitet?


   
SvaraCitera

alltså va


   
SvaraCitera

Det har inte hänt än, fast skulle nog vara feg och typ bara le och nicka till lite och sen skynda vidare hehhe, om det inte är någon jag känner väl då.


   
SvaraCitera

Eller jo jag träffade Dan en gång när jag jobbade på Norrlands nation!1! Vi småpratade lite medan han väntade på att få komma in. 


   
SvaraCitera

kukoxo: alltså va

?


   
SvaraCitera

aldrig sett nå umare på stan elr nå såt:( 

trodde ja såg blivande japan en gång på perrongen när ja satt på pendeln en gång

fick lite panik o försökte huka mig ned så den inte skulle se mig :$ men sen när ja fråga den om den va den som var den som va på perrongen så var de inte den :'( mycket den <3

Finns vissa ja inte skulle vilja möta på typ stan, särskilt inte då ja e med nått syskon elr familj elr kanske om ja börjat dejta :$ pga dom känns som dömande umare o såna som pratar skit. 

o andra ja typ skulle vilja att dom såg mig o typ kanske hälsa på avstånd :$ men ja hade nog blivit so osäker att ja typ ba inte vetat va ja skulle göra :$ o de klassiska att man kanske börja tro att den hälsa på nån annan :S

ja reagerar när nån säger Fasiken :$ fast de känns som att de e väldigt få som använder den svordomen Galen så om nån hälsa te mig så borde dom typ "Fasiken... va illa ja luktar" alltså lägger de i en mening :$ för då blir ja oxo glad o ja blir nog kanske jätteglad om det är en umare som sagt så o typ ler mot mig <3 o man ba känner "åh (:" elr så får ja panik o försökter springa därifrån Rodnar


   
SvaraCitera

S3ON:

haha exakt, du anar inte hur många jag o gruvan tvingades knacka rygg på innan vi fann dig helllrrrrrr! 🙂

frågade ni folk om de var sic. från um?


   
SvaraCitera

Såg Nachac på en buss en gång för flera år sedan. Jag satt på sätet ytterst bakom chauffören så jag såg honom när han gick på. Kände mest igen honom pga hans hatt. Bussen var full av folk och jag hade sällskap med mig så jag kunde ju ej säga ngt utan ba satt där som en vanlig resenär, fastän jag ju var mer än så.


   
SvaraCitera