Aviseringar
Rensa alla

om man ska göra slut


Ämnesstartare

vilket är bästa sättet att göra det på?
"kan" man göra de på msn, vi snackar varje dag
jag vill inte va taskig eller dum
vi har inte varit ihop så länge, några månader, bättre nu än när det har gått lång tid. jag tänker inte ljuga, han gillar mig alldeles för mycket.


   
Citera

levautanperfektion:

jag vill inte va taskig eller dum

då säger du det inte över msn eller telefon eller sms utan öga mot öga.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

"kan" man göra de på msn, vi snackar varje dag

Nej, så gör man bara inte. [mad][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men öga mot öga blabla, care. Kör på msn.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

då säger du det inte över msn eller telefon eller sms utan öga mot öga.

[cry]det är meningen att jag ska till honom i helgen. så kommer jag liksom dit, och vet att jag inte vill det egentligen och att jag tänker göra slut. så jag låtsas att allt är bra tills typ när jag ska åka hem nästan, då berättar jag det?

eller hur menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

"kan" man göra de på msn, vi snackar varje dag

klart man kan[y] om det är det sättet ni i regel komunicerar på[zzz] skulle bara bli tillgjort etc att ringa "bara för sakens skull", om ni aldrig pratar i telefon annars[zzz] öga mot öga skulle jag nog bara tycka var jobbigt att bli dumpad på, har dock aldrig någonsin blivit dumpad[zzz] så jag vet inte[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

öga mot öga skulle jag nog bara tycka var jobbigt att bli dumpad på, har dock aldrig någonsin blivit dumpad så jag vet inte

Vi pratar aldrig i telefon, men på msn i stort sett varje dag och så har vi väl träffats x antal ggr, mindre än tio iaf..
jag skulle oxå tycka de va jobbigt öga mot öga, tror ja


   
SvaraCitera

levautanperfektion:

[cry]det är meningen att jag ska till honom i helgen. så kommer jag liksom dit, och vet att jag inte vill det egentligen och att jag tänker göra slut. så jag låtsas att allt är bra tills typ när jag ska åka hem nästan, då berättar jag det?

eller hur menar du?

hmm det förändrar jue iofs hela situationen :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

hmm det förändrar jue iofs hela situationen :/

ja, men jag har så gott som bestämt mig. jag ska åka dit och sen ska jag säga som det är. men inte direkt när ja kommer..han ska få en stund med mig :/


   
SvaraCitera

levautanperfektion:

ja, men jag har så gott som bestämt mig. jag ska åka dit och sen ska jag säga som det är. men inte direkt när ja kommer..han ska få en stund med mig :/

lurar du inte in honom då att tro att allt är normalt o fint sen helt plötsligt dumpar du honom [ops] är inte det lite brutalt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

lurar du inte in honom då att tro att allt är normalt o fint sen helt plötsligt dumpar du honom är inte det lite brutalt?

joo..jag håller med dig! till 100% men de va nån annan som sa till mig att det var bäst att säga de öga mot öga. men jag vet inte om jag håller med. vafan ska ja göra, blir ju osäker nu igen


   
SvaraCitera

Gör inte som min flickvän bara, hon var alldeles kall mot mig när vi snackade på msn, och sen när jag sa god natt så sa hon "vi måste prata" vilket ledde till att jag inte fick en blund den natten, och var helt förstörd dagen efter då hon berättade att hon hade känslor för sitt ex.

Men mitt tips är ändå att inte göra det på msn, det är lågt. Telefon är visserligen också lågt, men bättre än msn iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

Men mitt tips är ändå att inte göra det på msn, det är lågt. Telefon är visserligen också lågt, men bättre än msn iaf.

men då vet jag ju inte vad jag ska göra[cry]

skulle egentligen göra det nu i helgen men jag fick så sjukt mycket ångest, jag ville verkligen men sumpade allt. och nu orkar jag inte vara med om samma sak en gång till, så vad ska jag göra nu??
jag vill absolut inte åka till honom, (det tar en timme) och sen säga att jag vill göra slut? sen åka hem igen..[confused]
nej..

jag hatar att prata i telefon. jag får helt enkelt säga det på msn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

han gillar mig alldeles för mycket.

Säga det rakt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eurynomous:

Säga det rakt ut.

irl? öga mot öga? det va ju det jag inte kunde. jag kan inte de


   
SvaraCitera