Aviseringar
Rensa alla

Om man vill fly från verkligheten


Ämnesstartare

nu vill jag fly från verkligheten. men är dålig på det. har flytt förut genom anime och olika serier. men hur gör ni när ni "flyr". läser böcker lyssnar musik?
jag vill också avlasta skolans betydelse i mitt liv o typ ta in musiken(eller något annat) mer så att jag slipper bli så ledsen hela tiden.


   
Citera
Ämnesstartare

Sov häla dagarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag dricker tills jag en vecka eller två senare vaknar och känner mig utsliten
Inget jag rekommenderar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fly in i dina egna tankar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

läser böcker

sn1per:

lyssnar musik

Ritar
Promenerar
Sover
Spelar något spel

etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på musik såklart lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

(eller något annat)

Jag tror du behöver lite mera Nazgul i ditt liv [love], han kan nog ge dig den kärlek du behöver [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vill fly från verkligheten kan du bli liberal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har så himla svårt för att grotta ner mig i något :(. vet ej varför. kan ha med skolan att göra. eftersom att jag känner sån prestationsångest därifrån. har alltid varit så i hela mitt liv. förutom ett fåtal gånger. har nog sett flera enskilda naruto avsnitt ett hundratal gånger.
men borde ta in tvspel i mitt liv. funderar på denna dator http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=323200 .

Ending Jon:

på musik såklart lol

jaa förlåt 🙁

nazgul:

Jag tror du behöver lite mera Nazgul i ditt liv , han kan nog ge dig den kärlek du behöver

haha aa!! men behöver ibland något som håller om mig! o inte bara redlöst knullar mig [no-no] [crazy].


   
SvaraCitera

när jag flyr från livet så sover jag, eller spelar WoW


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

haha aa!! men behöver ibland något som håller om mig! o inte bara redlöst knullar mig .

Om du tror att jag är ute efter enbart sex så tror du fel! Jag vill bara vara en stöttepelare i ditt liv som kan lysa upp din vardag lite o hjälpa dig när du har det svårt. Jag har också en trygg famn som du kan gråta ut i om det skulle behövas.
kort sagt, jag vill bara finnas till enbart för dig [love]


   
SvaraCitera

Jag har svårt att fly verkligheten. Jag ignorerar den gärna, skjuter undan ansvar och problem, men det ligger ju konstant och gnager i bakhuvudet ändå. [sad]

sn1per:

jag vill också avlasta skolans betydelse i mitt liv

Det är svårt när man går kvar i skolan. Jag hoppade av skolan av bl.a den anledning, den tog över för mycket. Jag tror det är det som gör skolan så svår för många, att man alltid bär med sig den, på kvällar, helger och även på loven. Man kan liksom aldrig sluta tänka på den, det är läxor, prov osv.
Det är dåligt, man ska inte behöva ta med sig skolan hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musik, sova, dricker öl. [cool][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag hoppade av skolan av bl.a den anledning,

men jag har en dröm i livet om att gå på högskolan. för av vad jag har förstått så blir det mkt roligare då. men vill kunna skaffa mig en fin balans som jag emotionellt är nöjd med. men det är sjukt sjukt svårt. måste känna att jag gjort allt inför prov osv för att lugna ner mig. får se, jag tror inte att problemet är olösbart iaf. känns som om jag är vid nån tröskel just nu faktiskt :p. har kommit på en del bra grejer o läser en bok om studieteknik som verkligen har hjälpt mig.

dörrhandtaget:

när jag flyr från livet så sover jag, eller spelar WoW

spelade cs jag :p, men tycker inte om det. ganska kul är det att spela cs för att jag är ganska bra o folk vill då bli kompis med mig :p. du vet hur man kan få fans

nazgul:

Jag har också en trygg famn som du kan gråta ut i om det skulle behövas.

e det så? [cute]. det skulle jag tycka om tror ja[y]


   
SvaraCitera

sn1per:

men jag har en dröm i livet om att gå på högskolan. för av vad jag har förstått så blir det mkt roligare då. men vill kunna skaffa mig en fin balans som jag emotionellt är nöjd med. men det är sjukt sjukt svårt. måste känna att jag gjort allt inför prov osv för att lugna ner mig.

Du måste ju inte få MVG på allt (jag har aldrig förstått de som känner den pressen). Lär dig vara nöjd med ett G. [smile]


   
SvaraCitera