Aviseringar
Rensa alla

om man vill ligga med A hur..


Ämnesstartare

Om man vill ligga med person A hur gör man för att inte minska sina odds samtidigt som man gör sin vilja tydlig?


   
Citera
Ämnesstartare

man slutar tänka på det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
man slutar tänka på det 

Du menar man förblir passiv ?


   
SvaraCitera

Man flörtar och kollar om personen verkar intresserad av en. Om personen är det bjuder man hem hen på filmkväll. Alla vet vad filmkväll betyder lix. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågar artigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

Du menar man förblir passiv ?

nej 


   
SvaraCitera

Fattar inte vart den gula sladden ska in som följde med när jag köpte min nya dvdspelare.. nån som kan komma och visa?


   
SvaraCitera

oj sry.. fel tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
Man flörtar och kollar om personen verkar intresserad av en. Om personen är det bjuder man hem hen på filmkväll. Alla vet vad filmkväll betyder lix. 

Konkreta exempel på flörtande? Intresserad? Du menar att folk vet om de är intresserade av att ha sex eller ej när man flörtar på det sätt jag nu ber dig exemplifiera. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: oj

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blaserad:
Frågar artigt. 

Skulle du vänligen vilja vara naken och ha det mysigt och skönt med mig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

Skulle du vänligen vilja vara naken och ha det mysigt och skönt med mig? 

skulle nog kunna funka, med det rätta ansiktsuttrycket, med rätt brud.   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Fattar inte vart den gula sladden ska in som följde med när jag köpte min nya dvdspelare.. nån som kan komma och visa?

Episk raggningsreplik 


   
SvaraCitera

Jag finns nog inte:

Konkreta exempel på flörtande? Intresserad? Du menar att folk vet om de är intresserade av att ha sex eller ej när man flörtar på det sätt jag nu ber dig exemplifiera. 

Snacka med personen, ha mycket ögonkontakt, skratta och skämta, ge personen komplimanger, lägg handen på personens axel/stryk lätt med handen på personens arm, ställ många frågor till personen för att visa att du bryr dig. 


   
SvaraCitera

Jag finns nog inte:

Skulle du vänligen vilja vara naken och ha det mysigt och skönt med mig? 

Nej. "Ska vi ha sex?" Funkar bättre. 


   
SvaraCitera