Aviseringar
Rensa alla

Om min killkompis...


Ämnesstartare

Okej det är såhär att jag lärde nyss känna en kille. Vi är bara kompisar liksom eftersom jag är mer den ”killiga tjejen” eller vad man ska säga. Alltså vi är mer nördiga och gillar action och tv spel och sånt. Han har inga andra tjejkompisar som han är lika nära och så heller. Men jag var hemma hos han förra veckan och han var väldigt noga med att jag skulle gå hem innan hans pappa kom hem eftersom han aldrig haft tjejer hemma förr och för att hans pappa då skulle tro att vi var tsm eller nått. Sen är han annorlunda mot mig än mot hans killkompisar (vilket förmodligen är helt normalt) och vi har ju inte känt varandra så länge. Men varje gång vi pratar med varandra och hans vänner är i närheten ska dom alltid slänga ut sig kommentarer om hur bra vi passar med varandra osv. Därav min kompis svarar ”f*ck u” eller liknande och blir generad. Vi skriver liksom varje dag om olika saker och så men det blir som en stel stämning när någon annan är med eftersom vi ju måste vara tsm eftersom jag följer med han hem osv. Är detta helt normalt och det bara är jag som är konstig kanske? Håller alla killar på så? Tycker det är jobbigt att vi inte kan göra grejer utan att det blir såhär och att 


   
Citera

Det märks att ni är typ 12 🙂

Ja det är normalt i den åldern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Det märks att ni är typ 12 🙂

Ja det är normalt i den åldern.

Vi är 15... men ja denna generation kanske är mer efter än er haha jag håller med bara tycker att det är jobbigt att inte kunna ha en relation med någon utan att alla ska hålla på


   
SvaraCitera

Späckhuggaren:

Vi är 15... men ja denna generation kanske är mer efter än er haha jag håller med bara tycker att det är jobbigt att inte kunna ha en relation med någon utan att alla ska hålla på

Är 17 detta året och min lillebror är 15, pga hur hans klass beter sig har jag inget hopp om er 04:or 🙂


   
SvaraCitera

Maymay: beter sig har jag inget hopp om er 04:or 🙂

Tagga ner med detta ohövliga beteende.


   
SvaraCitera

Lav:

Tagga ner med detta ohövliga beteende.

Skojar du eller.


   
SvaraCitera

Maymay:

Skojar du eller.

Lol


   
SvaraCitera

Ekin:

Lol

Hjälp innan Lav kidnappar migGråter


   
SvaraCitera

Maymay:

Hjälp innan Lav kidnappar migGråter

kan smuggla in till dig till USA


   
SvaraCitera

Jag skulle väl säga att det är helt normalt i eran ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Är 17 detta året och min lillebror är 15, pga hur hans klass beter sig har jag inget hopp om er 04:or 🙂

Håller ju med.. de flesta av oss är riktiga idioter men inte alla. Jag tycker att vi är normala liksom men att andra är barnsliga som fan och stör mig riktigt mycket på nästan alla 04 också så jag håller helt med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hobrick:
Jag skulle väl säga att det är helt normalt i eran ålder.

Okej tack!


   
SvaraCitera

Späckhuggaren:

Håller ju med.. de flesta av oss är riktiga idioter men inte alla. Jag tycker att vi är normala liksom men att andra är barnsliga som fan och stör mig riktigt mycket på nästan alla 04 också så jag håller helt med!

Skämtade mestadels, ni är helt okej. Eller typ 2% av er 🙂


   
SvaraCitera

när jag var i din ålder så var jag mer äh vem bryr sig. han får gilla vem han vill. han gillar uppenbarligen dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Skämtade mestadels, ni är helt okej. Eller typ 2% av er 🙂

Haha jag förstod det men jag tycker precis likadant hahah


   
SvaraCitera