Aviseringar
Rensa alla

Om min nya blogg


Ämnesstartare

Hej! Jag har precis fixat en blogg och undrar vad jag ska blogga om? Typ vad är intressant och ointressant ? Jag vet inte vad jag ska blogga om men så fort jag har kommit igång med bloggen så ska jag skicka en länk till er. Men vad ska jag blogga om ? Vad tycker ni ? [y][smile][love]


   
Citera

ditt liv förslagsvis. ser ej vad du annars skulle kunna blogga om. om du har ett speciellt intresse är det bra.


   
SvaraCitera

din åsikt om livet och/eller en sak som intresserar dig. t.ex. fotbollsmatcher, håruppsättningar, 1900-talsfilosofi eller parfym.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ditt liv förslagsvis. ser ej vad du annars skulle kunna blogga om. om du har ett speciellt intresse är det bra.

Så jag ska skriva vad jag tycker och mina åsikter och om mitt vardagsliv ?


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Så jag ska skriva vad jag tycker och mina åsikter och om mitt vardagsliv ?

gärna med ett tema där du uttrycker det som är din personlighet


   
SvaraCitera

Varför vill du blogga om du inte vet vad du vill skriva om? [cute]

Om jag skulle blogga skulle det väl vara om mitt liv, tankar och funderingar, musik, och massa bilder eller nåt sånt [zzz]


   
SvaraCitera

Skriv inte saker du ångrar om 2-3 år bara [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänkte berätta om hur det är att vara 13 år och lite om mitt vardagsliv och kärlek .


   
SvaraCitera

låter passande.


   
SvaraCitera

det spelar ingen roll vad jag tycker för jag kommer inte att läsa den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BurrePurre:

Varför vill du blogga om du inte vet vad du vill skriva om? Om jag skulle blogga skulle det väl vara om mitt liv, tankar och funderingar, musik, och massa bilder eller nåt sånt

Jag ville bara ha lite tips så att min blogg inte ska bli tråkig


   
SvaraCitera

Skriv inte vad andra vill att du ska skriva, då blir den snabbt opersonlig och tråkig.

Skriv om det som du brinner för! Skit i vad fan andra tycker. Det är ditt liv du ska leva, ingen annans.


   
SvaraCitera

var kreativ när du skriver. försök att hitta rätt ord. lägg till en bild eller posta länkar till saker som du anser är bra osv.


   
SvaraCitera

vem vill läsa en blogg?

helt bortom mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vem vill läsa en blogg?helt bortom mig

Det är kul med bloggar, det tycker jag i alla fall


   
SvaraCitera