Aviseringar
Rensa alla

Om min nya blogg


1Thegirl1:

Det är kul med bloggar, det tycker jag i alla fall

hur är det kul? nästan alla bloggar liksom och nästan alla är likadana och gör aldrig nåt spännande. det är inte kul att läsa samma bullshit liksom. folk borde hålla sig till dagböcker eller nåt. jag menar, man vill inte skriva privatagrejer eftersom man vill ha ett privatliv och gör man inget spännande i livet vill ändå ingen läsa det

folk som bara går i skolan, tränar fotboll, rider, tränar, äter, sover och klagar på föräldar eller nån bullshit är inte så spännande

typ så känner jag [smile]


   
SvaraCitera

Men förstår ni inte att detta är ett troll eller.. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hur är det kul? nästan alla bloggar liksom och nästan alla är likadana och gör aldrig nåt spännande. det är inte kul att läsa samma bullshit liksom. folk borde hålla sig till dagböcker eller nåt. jag menar, man vill inte skriva privatagrejer eftersom man vill ha ett privatliv och gör man inget spännande i livet vill ändå ingen läsa detfolk som bara går i skolan, tränar fotboll, rider, tränar, äter, sover och klagar på föräldar eller nån bullshit är inte så spännandetyp så känner jag

Oj det var bra sagt


   
SvaraCitera

S3ON:

Men förstår ni inte att detta är ett troll eller..

menar du bloggaren? tror jag inte. kollade dock upp det

1Thegirl1:

Oj det var bra sagt

haha tack

är du annorlunda och spännade då?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

menar du bloggaren? tror jag inte.

Jag menar TS, är TS bloggaren du syftar på?


   
SvaraCitera

eehh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

menar du bloggaren? tror jag inte. kollade dock upp dethaha tackär du annorlunda och spännade då?

Hm.. Jag ska skriva om alla roliga grejer jag gör eftersom jag reser ganska mycket så jag tänker skriva om ställen jag har besökt och lite andra saker. Jag ska skippa det med du sa det med skolan och träningen och sånt.


   
SvaraCitera

S3ON:

Jag menar TS, är TS bloggaren du syftar på?

ts? jag menar trådskaparen

1Thegirl1:

Hm.. Jag ska skriva om alla roliga grejer jag gör eftersom jag reser ganska mycket så jag tänker skriva om ställen jag har besökt och lite andra saker. Jag ska skippa det med du sa det med skolan och träningen och sånt.

haha okej. det låter bra det då antar jag. då kanske din blir bättre än den typiska bloggaren iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ts? jag menar trådskaparenhaha okej. det låter bra det då antar jag. då kanske din blir bättre än den typiska bloggaren iaf

Haha tack jag vill ha en blogg där jag skriver vad jag tycker och mina åsikter om olika grejer. Roliga grejer jag har gjort och ställen jag har varit på. Och olika tips


   
SvaraCitera

vore det inte bättre att komma på det innan uppstartandet?


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Haha tack jag vill ha en blogg där jag skriver vad jag tycker och mina åsikter om olika grejer. Roliga grejer jag har gjort och ställen jag har varit på. Och olika tips

haha okej. jag lär nog inte läsa den men bättre än det typiska "skolan suger, idag köpte jag nya jeans, min katt är snäll, jag vill inte äta fet mat" osv. hoppas du lyckas få läsare då då också [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha okej. jag lär nog inte läsa den men bättre än det typiska "skolan suger, idag köpte jag nya jeans, min katt är snäll, jag vill inte äta fet mat" osv. hoppas du lyckas få läsare då då också

Haha tack 🙂


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Haha tack 🙂

varsågod [smile]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

ts? jag menar trådskaparen

Och vem är det som trollar nu va? [cool]


   
SvaraCitera

S3ON:

Och vem är det som trollar nu va?

haha sluta!!

om nån trollar är det ju du. jag är helt lost


   
SvaraCitera