Aviseringar
Rensa alla

om någon kallar dig tönt på internet


Ämnesstartare

blir du ledsen då?


   
Citera

Nej, vet redan att jag är en tönt, definerar mig själv som tönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:
Nej, vet redan att jag är en tönt, definerar mig själv som tönt.

^ samma här :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah Rodnar även fast man nt ska tänka på de som säger så så dör man lite inombords ändå Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synonymer till tönt(vard.) dumbom, dumhuvud, klantskalle, klant, fjant, nörd, pajas, jöns, klåpare, loser, nolla, nada, knasboll, fåne, fån, tok, idiot, knäppgök, knäppskalle


   
SvaraCitera
reben

nä finns värre saker o va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Jag känner mig träffad om nån så skriver att jag är dum. Jag är en känslig kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på vem o hur de skrivs 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tönt xD varför skulle man ta illa upp av det? ja hatar folk som säger ba "jag blir mordhotad" det är internet, mordhot skickas inte via internet, det är inte precis så att man går och kollar sig över axeln nästa gång man går ut, 


   
SvaraCitera
Draug

haha nä om någon kallar en för tönt så känns det bara som att denna har ett bristande ordförråd av glåpord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej är inte en sån tönt som dem flessta pk människorna som blir jätteledsena om någon säger något dem inte gillar om dem. så töntigt att inte tåla något. jättetråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men om någon skriver att jag är sjuk i huvudet eller trycker ner mig kanske jag ligger och gråter i flera år och tar livet av mig flera gånger.


   
SvaraCitera
time
 time

Sägmig: ja hatar folk som säger ba "jag blir mordhotad" det är internet, mordhot skickas inte via internet, det är inte precis så att man går och kollar sig över axeln nästa gång man går ut,

Alltså vänta va. Skojar du? Tardig Det är väl klart att ett mordhot på internet är lika allvarligt som att du hör det irl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen ljuger också.
jävla pucko moderatoer som fortsätter skriva om helt efterblivna saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Alltså vänta va. Skojar du? Tardig Det är väl klart att ett mordhot på internet är lika allvarligt som att du hör det irl?

well, inte så som jag känner iallafall, om någon mordhotar eller säger nånting som innebär mig med döden irl tycker jag det bara är gulligt och kommer med en gulligt svar, däremot personliga grejer som verkligen träffar, där kan man bli lite arg, 

Men snälla använd inte irl, det skär i mina öron, det här är irl, det som du menar är afk,


   
SvaraCitera