Aviseringar
Rensa alla

om ni behöver hjälp/tips fråga på bara, kan handla om precis allt


Ämnesstartare

elverpigen:
ska läsa ut en bok och analysera på 3-4 dagar. Är livrädd + kommer inte igång, vd ska jag göra

Vad är det för bok? En berättelse? Då skulle jag sökt efter den boken och kollat efter vad folk skrivit om den, om du nu inte orkar läsa och det är en ganska tjock bok, iaf så skulle jag skrivit min analys efter det jag läst, tex så säg att du har kanske nån deckare, då skulle jag sökt och försökt få en liten bild om vad som händer och vem skurken är och sånt, i analysen skulle jag nämnt några få scener och skrivit vad som skulle blivit bättre, hur författaren skulle gjort, vad som var bra, men du får ju utgå från vad folk skrivit om den boken 😉 behöver du mer hjälp med den uppgiften säg bara till igen 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

Vi båda vet att du vill, annars skulle du inte ha frågat. Jag hade aldrig trott att jag nånsin skulle komma över min sociala fobi för några år sedan. Om jag bara skulle ha vetat...

Ja, men mitt läge är hopplöst. Så det är inte lönt att jag försöker då jag ändå kommer misslyckas. Jag är tvingad att leva ensam. Mina defekter skrämmer iväg folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

Ja, men mitt läge är hopplöst. Så det är inte lönt att jag försöker då jag ändå kommer misslyckas. Jag är tvingad att leva ensam. Mina defekter skrämmer iväg folk.

Jag trodde exakt samma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:
Vad ska man ta sig till om man har varken personlighet eller utseende?

Alla är olika, har olika utseenden, olika personligheter men det är inte så svårt att lösa egentligen är det bara att göra en operation för dit ansikte om du nu inte är nöjd med det, du kommer ju inte ändra på det helt o hållet men lite iaf, Du får börja äta mycket protein och träna hårt o bygga upp muskler, åt din personlighet kan du, asså du får ju prata o bara babbla på om precis vad som helst, får folk att skratta, ett tag var jag deprimerad och då förlora jag massa vänner pga att jag var tyst och tråkig, jag blev inlagd då det var som värst och med tiden så börja jag prata igen, jag skoja med personalen och fick min läkare som var den seriösaste personen av alla att slappna av, det kändes som om jag hade sovit i flera månader och vaknat upp igen, och vad sa jag lixom? Jag prata om vad personalen än prata om, kunde handla om allt det är bara att prata och säga vad man själv tycker, det jag försöker säga är att du ska prata om precis vad som helst, skoja, leka, vara med på allt och delta, när du väl börjat kommer du inte kunna sluta 😉 svårt är det inte det enda du behöver är mod 🙂 lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
verkar ha fått en djup finne långt in i örat, vad ska jag göra?

Jag har aldrig haft en finne i örat men det man kan göra är att tvätta sig i först varmt vatten, det öppnar dina pormaskar, Du får ta bort all smuts inuti genom att tvätta med tvål och ja hålla på o typ "knåda" med handen, sedan tvätta med iskallt vatten, det håller finnar borta, dessutom får du gå till apoteket och fråga efter något bra medel som hjälper till 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skorpion76:
En gång när vi hade klassfest på skolan hände en lite speciell sak. En av killarna i klassen dansade tryckare med en av tjejerna och mitt under dansen ställde hon en fråga till honom. Han svarade "jovisst, men det är lugnt". Nu undrar jag vilken fråga hon kan ha ställt. Vad tror du?
Jag undrar eftersom jag planerar att rita ett par som dansar med varandra och där de för en sådan konversation. HjärtaOskyldig 

Oj det var svårt.. Jag VET inte vad hon kan ha sagt men jag skulle gissat på, kan vi inte gå härifrån? Hon kanske sa, kan du följa mig hem? Något sånt kanske men om jag skulle vart du skulle jag rita om det andra , skicka gärna en bild till mig när du är klar :p 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF:

Alla är olika, har olika utseenden, olika personligheter men det är inte så svårt att lösa egentligen är det bara att göra en operation för dit ansikte om du nu inte är nöjd med det, du kommer ju inte ändra på det helt o hållet men lite iaf, Du får börja äta mycket protein och träna hårt o bygga upp muskler, åt din personlighet kan du, asså du får ju prata o bara babbla på om precis vad som helst, får folk att skratta, ett tag var jag deprimerad och då förlora jag massa vänner pga att jag var tyst och tråkig, jag blev inlagd då det var som värst och med tiden så börja jag prata igen, jag skoja med personalen och fick min läkare som var den seriösaste personen av alla att slappna av, det kändes som om jag hade sovit i flera månader och vaknat upp igen, och vad sa jag lixom? Jag prata om vad personalen än prata om, kunde handla om allt det är bara att prata och säga vad man själv tycker, det jag försöker säga är att du ska prata om precis vad som helst, skoja, leka, vara med på allt och delta, när du väl börjat kommer du inte kunna sluta 😉 svårt är det inte det enda du behöver är mod 🙂 lycka till!

Operation kostar för mycket.

Det är ansiktet jag klagar på, inte kroppen. Även om jag inte är helt nöjd med kroppen heller.

Få folk att skratta? Jag är extremt tråkig, jag kan inte prata. Jag har ful röst och misstänker att jag har aspgers och adhd, jag är konstig.

Dessutom vill inte folk prata med fula killar, framförallt tjejer undviker fula killar.

Spotify:

Jag trodde exakt samma.

Vi är inte samma person.


   
SvaraCitera

Vad händer med tjejer i puberteten? 


   
SvaraCitera

Vad går livet ut på? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

Operation kostar för mycket.

Det är ansiktet jag klagar på, inte kroppen. Även om jag inte är helt nöjd med kroppen heller.

Få folk att skratta? Jag är extremt tråkig, jag kan inte prata. Jag har ful röst och misstänker att jag har aspgers och adhd, jag är konstig.

Dessutom vill inte folk prata med fula killar, framförallt tjejer undviker fula killar.

Vi är inte samma person.

Memar bara att det inte behöver vara omöjligt för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur blir jag rik? Hur blir jag snygg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur blir Bell min?


   
SvaraCitera

NicoleF:

Oj det var svårt.. Jag VET inte vad hon kan ha sagt men jag skulle gissat på, kan vi inte gå härifrån? Hon kanske sa, kan du följa mig hem? Något sånt kanske men om jag skulle vart du skulle jag rita om det andra , skicka gärna en bild till mig när du är klar :p 

Tack så mycket! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

Operation kostar för mycket.

Det är ansiktet jag klagar på, inte kroppen. Även om jag inte är helt nöjd med kroppen heller.

Få folk att skratta? Jag är extremt tråkig, jag kan inte prata. Jag har ful röst och misstänker att jag har aspgers och adhd, jag är konstig.

Dessutom vill inte folk prata med fula killar, framförallt tjejer undviker fula killar.

Okej jag säger såhär då, jag har en lärare, han är min svenska och matte lärare, i mina ögon är han den snyggaste läraren på skolan, jag pratar om honom heelatiden eftersom jag seriöst älskar allt hos honom. En gång fick min syrra syn på honom o jag bara det är den läraren jag mena och hon bara men fy han är ju gammal o ful! Han är 36 år gammal så ja för gammal, men huvudsaken är, på insidan är han sååå fin att han blir fin på utsidan, iaf så jag såg honom, han är såå snäll och hjälpsam, ingen har hjälpt mig och fått mig må bra eller räddat mig så som  han gjort, det jag säger är att man inte alltid behöver se bra ut, man ska bara ha ett gott hjärta.
Jag vet inte vad Aspergers är men adhd har jag men det påverkar inte så mycket, inte mig iaf, 
Det de flesta tjejer gillar är en rolig, söt, underbar kille som kan prata seriöst med än, iaf dom som vill ha ett seriöst förhållande, 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:
Vad händer med tjejer i puberteten? 

Beror på hur du menar, utveckla din fråga


   
SvaraCitera