Aviseringar
Rensa alla

Om ni blev erbjuden 80000 för att stanna på ditt nuvarande jobb


Ämnesstartare

tills februari för att sedan måsta byta jobb, skulle ni gå med på detta eller byta jobb omedelbart?


   
Citera

Beror på vad det är för jobb jag har i nuläget, vad för jobb jag ev. skall byta till, omständigheterna kring jobben, och sådant där. Ge oss lite mer information, för fan. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Hade stannat (Du röstade på detta alternativ)

Nu jobbar jag inte, men 80000 är nästan min årsinkomst så ur nuvarande perspektiv hade jag stannat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jobbet är trivsamt och välbetalt, men nu står inför okända kanske radikala förändringar. Typ, ska man chansa på att jobbet fortsätter vara najs(vilket jag tror) eller ska man dra medans man kan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ovanpå lönen menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart är alternativet "jag skulle skryta om min framtida inkomst på ett forum på internet"?
[sad]


   
SvaraCitera

aristoteles:

Om jobbet är trivsamt och välbetalt, men nu står inför okända kanske radikala förändringar. Typ, ska man chansa på att jobbet fortsätter vara najs(vilket jag tror) eller ska man dra medans man kan?

Tala ur skägget, då, för fan. Vad är det för arbete du har? Vad då för förändringar? 80 000 ovanpå lönen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Hade stannat (Du röstade på detta alternativ)

Om det är vanlig lön + 80k. Några månader kan man väl hålla ut.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Hade stannat (Du röstade på detta alternativ)

Hade lätt stannat om detta var utöver den ordinarie lönen. Så hemskt kan det väl inte bli... [crazy] Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Ovanpå lönen menar du?

Ja precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Tala ur skägget, då, för fan. Vad är det för arbete du har? Vad då för förändringar? 80 000 ovanpå lönen?

Vi ska själva arbeta på att automatisera bort vårt eget jobb (vilket jag tror inte kommer lyckas). Driftar poker och sådant jox


   
SvaraCitera

aristoteles:

Driftar poker

wat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

wat.

En internetpokerplattform då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

vart är alternativet "jag skulle skryta om min framtida inkomst på ett forum på internet"?

Det är inget att skryta om, har förhållandesvis låg lön.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Hade stannat (Du röstade på detta alternativ)

om jobbet inte var fruktansvärt. men dp hade det nog behövt vara väldigt fruktansvärt,


   
SvaraCitera