Aviseringar
Rensa alla

om ni fick 3 önskningar av en ande


1. Att jag fick Guds makt
2. En pepsi
3. chips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

varför kallade du mig pucko och bög? [shake]

DU FATTAR JU INTE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Quick save/load IRL
2. Resa genom tid/rum
3. <sparas för nödsituation>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. En bostad i form av trevligt inredd apokalyps-säker bunker i Sibirien.
2. En drog med exakt samma effekt som heroin, men utan några som helst obehagliga biverkningar, och oegränsade mängder av den.
3. Förmåga att döda folk jag inte gillar genom ren viljestyrka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TZ Arietis:

DU FATTAR JU INTE

Borde jag? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

1. Quick save/load IRL
2. Resa genom tid/rum
3. <sparas för nödsituation>


   
SvaraCitera

1. Att alla dumheter upphör. Religion t.ex. Eller RixFM.
2. Alla tjejer är kåta på mig, eller blir det åtminstone väldigt lätt.
3. Svaren på universums alla stora frågor.

I alla fall när jag tänker snabbt på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Ha kontroll över all energi och massa
2. Kunna skapa energi och massa
3. Oändlig intelligens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Styra vädret. (Orkar inte förklara)
2. En utsida sin går att se på utan att bli blind.

Jellybeans:

3. Oändlig intelligens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. En god, behaglig och värdefull värld.
2. Svar på alla frågor (Varför finns vi, vad styr evolutionen, vad styr allt, vad är tanken med alla levande ting varför ska vi föröka oss vidare och vidare? Är det till något slags projekt? etc.)
3. Tänkt på den sista i 20 minuter, tål nog att tänkas på ett par timmar till, så den sparar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Att alla människor i hela världen kunde acceptera varandra för den man är. Dvs, kön, ursprung, hårfärg, hudfärg, vilka kläder man har på sig, osv osv ska ej spela någon roll för hur man blir bemött.

2. Hade velat åka tillbaka till mina tidigare liv. Inte genom hypnos, utan bara kunna röra mig bakåt i tiden. Först av allt hade jag velat åka tillbaka till Peru, 17 september 1739.

3. Önskar all världens människor god hälsa och välmående


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

2. Hade velat åka tillbaka till mina tidigare liv

Hur vet du att du har tidigare liv?

Vattuman:

Att alla jag känner är friska och krya

Varför inte bara önska alla i världen god hälsa och välmående? Bara ändra önskningen ett par ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

Hur vet du att du har tidigare liv?

oj.. finns så mkt att säga här.

Det är så att varje människa lever mellan 5-10 liv innan man slutligen inte återföds längre. Det finns en anledning till varför du återföds och det beror på att varje människa har en uppgift att fylla här i livet.
När du dör, får du reda på om du har lyckats hitta din mening med livet, har du inte det föds du om igen. När du dör får du reda på vad din uppgift här på jorden är för något. Men det är inte så enkelt att komma ihåg det när man är ett litet barn..

Hursomhelst, Dina föräldrar är människor som alltid kommer att följa med dig i dina liv. De är alltså inga man kan bli "av med".
Du skiftar kön för varje liv du lever. Kille,tjej,kille,tjej,, Är du en kille i det här livet kommer du med största sannolikhet att födas som en tjej i nästa liv.

Man kan idag göra något som kallas för en regressionsresa där du genom hypnos, kan se in i dina tidigare liv. Du åker tillbaka till tidigare scenarioer i dina föregående liv.

Jag vet inte om du tror på "skyddsänglar"? De finns.. varje människa föds med minst en ängel. Efterhand som du går igenom tuffa perioder i ditt liv kan dessa öka. Vanligt är det med 2-3 skyddsänglar genom livet. Dessa bevakare kan vara bortgångna släktingar eller människor som man inte känner.
Har du nångång tyckas höra någon ropa ditt namn fastän ingen i själva verket har gjort det? Det är dom som försöker få din uppmärksamhet.

Nu ska jag sova, gonatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

Varför inte bara önska alla i världen god hälsa och välmående? Bara ändra önskningen ett par ord.

Sådär, nu har jag ändrat det också 🙂

gonatt nu !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Frmagångsrikt jobb
2. Happy happy happy
3. Att jag var så smart så jag slipper läsa på en massa.


   
SvaraCitera