Aviseringar
Rensa alla

Om ni fick ändra eller lägga till något med er personlighet


Ämnesstartare

Hjärtlös:

mm jag vet knappt vad en personlighet är för det man kallar personlighet är väl typ "du är snäll" eller "du är pålitlig" det är liksom mer egenskaper.. öh jag vet inte jag tror typ att det är svårt att säga vad någon har för personlighet då en och samma person kan reagera så avvikande från en händelse/situation till en annan

När jag tänker på o pratar om min uppfattning av nåns personlighet tar jag med alla positiva o negativa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jag är någonting men inget socialt monster jag är bara hyper kan inte hjälpa det. ok jag ska bygga en personlighet som verkar bra/attraktiv i mina ögon/min hjärna..

Låter supernice! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

När jag tänker på o pratar om min uppfattning av nåns personlighet tar jag med alla positiva o negativa

Jag har mer en känsla om personer jag möter. Ogillar att kalla personer för "snäll" eller "fin" egentligen för det känns som så platta ord, att istället ta in alla intryck, syn, smak, lukt, vision, känsel osv blir bättre.

Jag har svårt att minnas utseenden, alltså på familjemedlemmar också men jag lyckas ändå få fram "känslan" av personen om jag skulle försöka måla av någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Låter supernice!

Mm nu ska jag bygga ett riktigt monster..

Dess egenskaper ska vara:
Roande
Självständig
Omhändertagande
Bestämd
Öppensinnad
Självironisk
Intelligent
(Och egenskapen då man lägger märke till små detaljer på ett charmigt vis eller aa kanske bara Charmig)
Påhittig
Busig

Typ något sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

mer sociala skills


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Typ något sådant.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle sluta vara så naiv och glorifiera människor så snabbt. Det är en väldigt fin egenskap i en del sammanhang, men det har också satt mig i skiten. Nåt mellanting hade varit bra. Att jag kan se det positiva hos folk men ändå vara på min vakt liksom. Inte dra förhastade slutsatser och tänka "hen är en ängel och bäst i världen" efter ett tre timmars samtal, liksom.

Sedan skulle jag gärna vilja vara mer tuff, våga säga ifrån mer. Exempel: om en vän till mig slutar höra av sig pga nykär så säger jag ingenting utan väntar på att vännen själv ska upptäcka det vilket hen inte gör, så då måste jag ju tillslut konfrontera henom och det är typ det jobbigaste jag nånsin gjort.

Jag är ganska svag och konflikträdd. Exempel på detta: om jag har en liten tvist med nån (behöver inte ens vara nån stor grej) så undviker jag att vara på platser där jag vet att hen ska vara pga vill undvika eventuella konflikter. Detta förlorar ju endast JAG på för oftast blir det ju inte bråk eller nåt, det är bara min feghet som övertar.

Vill ändra ganska mycket med min personlighet, egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Jag har mer en känsla om personer jag möter. Ogillar att kalla personer för "snäll" eller "fin" egentligen för det känns som så platta ord, att istället ta in alla intryck, syn, smak, lukt, vision, känsel osv blir bättre.

Jag har svårt att minnas utseenden, alltså på familjemedlemmar också men jag lyckas ändå få fram "känslan" av personen om jag skulle försöka måla av någon.

Utstrålning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Utstrålning!

Ja, det är typ så.. aa! Du är bra på att förstå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle vilja vara mindre cool, alla är avundsjuka nu [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mindre konstig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ainos:

Jag skulle sluta vara så naiv och glorifiera människor så snabbt. Det är en väldigt fin egenskap i en del sammanhang, men det har också satt mig i skiten. Nåt mellanting hade varit bra. Att jag kan se det positiva hos folk men ändå vara på min vakt liksom. Inte dra förhastade slutsatser och tänka "hen är en ängel och bäst i världen" efter ett tre timmars samtal, liksom.

och detta

inte för jag gör det så ofta, men har flera gånger trott att jättedåliga personer är snälla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, det är typ så.. aa! Du är bra på att förstå.

Kan va din tolk [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

skulle vilja vara mindre cool, alla är avundsjuka nu

Dåligt [crazy] men kan inte vara för cool, du vill vara mer cool så att du har en cool inställning till den påstådda avundsjukan aswell, see see!! GOT YA! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Kan va din tolk

mm det blir perfect [blush]


   
SvaraCitera