Aviseringar
Rensa alla

Om ni skulle ligga med mig?


idek send halp:

jag är givmild <3

Så snällt då!


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Cx Purple Army baby!

Ofc 😉


   
SvaraCitera

jocke/Kim:
Som rubriken lyder om ni skulle ligga med mig hur skulle ni göra/vilja ha det?

En Kopparbergs, mörkt, å lite Euskefeurat i bakgrunden Glad


   
SvaraCitera

jocke/Kim:
Som rubriken lyder om ni skulle ligga med mig hur skulle ni göra/vilja ha det?

Jag skulle kunna tänka mig ligga med dig, och hur är helt upp till dig.


   
SvaraCitera
OyottA

Anton999:

Tycker det är en bra fråga som tjejer borde passa på och svara på så att vi får höra deras önskan.
Du borde omformulera frågan så att det inte handlar om den utan istället en kille vilken som helst.

Hell No, tänker aldrig ligga med en kille för resten av mitt liv


   
SvaraCitera

OyottA:

Hell No, tänker aldrig ligga med en kille för resten av mitt liv

Det  tolkar jag som att du vill ligga med flera killar.....helt ok


   
SvaraCitera
OyottA

Anton999:

Det  tolkar jag som att du vill ligga med flera killar.....helt ok

Asså kommer aldrig någonsin släppa in en endaste kuk i min vagina någonsin


   
SvaraCitera

OyottA:

Asså kommer aldrig någonsin släppa in en endaste kuk i min vagina någonsin

Får man fråga varför du har kommit fram till det beslutet?
Har det hänt något tråkigt, el har du annan läggning?.....


   
SvaraCitera
OyottA

Anton999:

Får man fråga varför du har kommit fram till det beslutet?
Har det hänt något tråkigt, el har du annan läggning?.....

Båda två?


   
SvaraCitera

OyottA:

Båda två?

Att du råkat ut för något tråkigt känns ju bara förjäkligt. Du är inte ensam om detta tyvärr. Men sen finns det många tjejer som är sexuella problem av många olika typer men ni alla hoppas jag inte tar avstånd från sex el blir assexuella utan istället behåller modet och nyfikenheten även om det kan vara ångestladdad den gången man hamnar med en bra kille igen.
Jag har själv haft dunderångest för att göra en sak i sängen som jag tidigare lovat mej själv aldrig göra. Men tillfället gavs och jag bara stängde ögonen och lovade härda ut i 30 sekunder. Men oj det var inte alls farligt utan tvärtom blev det skithäftigt och tänder på att nu få göra om det. Numera har jag lovat mej själv att inte mer tacka nej till saker utan istället vara öppensinnig och ge det några chanser innan jag säger nej igen.

I ditt fall hoppas jag inte du valt att bli lesbisk bara för att en kukbärare skadat dej??. 
Önskar dej hur som haver all härlig lycka som lesbisk men var öppensinnig!!!


   
SvaraCitera
OyottA

Anton999:

Att du råkat ut för något tråkigt känns ju bara förjäkligt. Du är inte ensam om detta tyvärr. Men sen finns det många tjejer som är sexuella problem av många olika typer men ni alla hoppas jag inte tar avstånd från sex el blir assexuella utan istället behåller modet och nyfikenheten även om det kan vara ångestladdad den gången man hamnar med en bra kille igen.
Jag har själv haft dunderångest för att göra en sak i sängen som jag tidigare lovat mej själv aldrig göra. Men tillfället gavs och jag bara stängde ögonen och lovade härda ut i 30 sekunder. Men oj det var inte alls farligt utan tvärtom blev det skithäftigt och tänder på att nu få göra om det. Numera har jag lovat mej själv att inte mer tacka nej till saker utan istället vara öppensinnig och ge det några chanser innan jag säger nej igen.

I ditt fall hoppas jag inte du valt att bli lesbisk bara för att en kukbärare skadat dej??. 
Önskar dej hur som haver all härlig lycka som lesbisk men var öppensinnig!!!

Jag är homosexuell och biromantisk, delvis pga detta. Dock säger jag till alla att jag är bi


   
SvaraCitera

allt som du går med på såklart 


   
SvaraCitera

jocke/Kim:
den här tråden blev nog inte lika kul som jag tänkt mig :L

Ta dig i röven, köra runt lite där inne.
Nu blev tråden hemskt mycket roligare, eller?


   
SvaraCitera

123_joe2:
allt som du går med på såklart 

Sådan förståndig kille du är!


   
SvaraCitera

Hundhalsband är söta. 


   
SvaraCitera