Aviseringar
Rensa alla

om ni var ett djur, vilket skulle ni vara?


Ett lodjur, skygga och öser runt vilda i skogarna


   
SvaraCitera
Cobrak

en katt

så jag kan gifta mig med min katt


   
SvaraCitera

En varg, skulle gilla att vara en toppredator, få bo i skogen och leva med min flock.


   
SvaraCitera

French bulldog.


   
SvaraCitera

Gepard, för dom är vackra och världens snabbaste djur på land. plus att gepard är mitt favoritdjur 


   
SvaraCitera

Någon fågel som kan flyga. Gärna den art som spenderar mest tid i luften, för jag gissar på att det finns arter som spenderar (mycket) mer tid i luften än andra.

Ruttenfisk:
En hund. Tänk att få tycka att i princip allting är roligt.

Hmm, betyder det att jag är en hund? Eller... en hund fast i en människokroppMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
Någon fågel som kan flyga. Gärna den art som spenderar mest tid i luften, för jag gissar på att det finns arter som spenderar (mycket) mer tid i luften än andra.
Hmm, betyder det att jag är en hund? Eller... en hund fast i en människokroppMycket glad

Hjärta

Du kan va en luftballong. Jag tittade på en idag som var mjuk och spelade en melodi. Sista exemplar men jag förstod inte vad det blåa djuret var för något. Löjligt fult när allt annat var perfekt. 


   
SvaraCitera

Lejon, a lion does not concern itself with the opinion of sheep. Hjärta


   
SvaraCitera

Troligen en huskatt. Även om man är sur så blir man älskad av matte och husse. Mycket glad

Grumpy-Cat-1.jpg


   
SvaraCitera

stoner:
Troligen en huskatt. Även om man är sur så blir man älskad av matte och husse. Mycket glad

Grumpy-Cat-1.jpg

Monichici dockorna <3 vad hette ugglorna?


   
SvaraCitera

SkeletonGirl: Monichici dockorna <3 vad hette ugglorna?

Jag är inte så säker på att jag hängde med på vad du menar men jag håller säkert med dig.   Mycket glad


   
SvaraCitera

stoner:

Jag är inte så säker på att jag hängde med på vad du menar men jag håller säkert med dig.   Mycket glad

furby_90talet_nostalgi_barndom_leksaker_


   
SvaraCitera

stoner: Troligen en huskatt.

Jävligt sad att länka bild på grumpy cat när han dog nyligen. Gråter


   
SvaraCitera

ett lejon


   
SvaraCitera

En ekorre för de är coola


   
SvaraCitera