Forumet - Om Obama vinner valet

Om Obama vinner valet

2013 0 56
Baraboom:

En del säger att världsproblemen kommer att lösas, medan andra tror de kommer att bli förvärrade.

Om Obama vinner, vilket alla ändå vet att han kommer att göra det, så kommer det inte förändra något. Okej det kommer bli lite med jämställdhet alltså att negrerna kommer få mer respekt i samhället. Men fortfarande det kommer inte förändra ett skit!

Meoow:

Jag tror att någon skjuter Obama, det är USAs grej, dom skjuter varje vettig president.

Vettig president? Sen när hade USA haft någon vettig president? Hahaha!

Regn:

jag fattar inte vad som gör att han är en bättre president bara för att han är svart [tard] .. det är en skillnad mellan kvinnor och män det vet alla så om Hilary hade vunnit skulle det säkert bli en stor skillnad[bigsmile].. lixom vadå " usa behöver en svart president "

Alltså om Hillary skulle vinna så skulle allt gå åt helvete... Hon har redan styrt landet genom sin man och man har ju sett vad som har hänt i USA efter hon har varit där och fått bästema bara för att Bill var upptagen och knullade folk.. Tex man har ju sett vad som har hänt med sjukvården i USA när Hillery fick leka med lagar.

Spana också in:

misfits:

Jag hoppas att McCain vinner - och sedan dör, så att Sarah Palin blir president. Då finns det en överhängande risk att USA splittras [party]

McCain kommer inte att vinna, vem fan vill ha en gammal jävla krigs veterinar som var fånge under vietnam kriget som är också en nazist.
Plus efter man ha lässt i tidningar och kollat på nyheterna så är han värre en Bush, alltså då menar jag att han är mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt dummare än Bush :P Snubben kan fan inte argumenteara hahaha :P
Baraboom:

Vad händer om Obama vinner valet?

Knappt något skulle jag gissa på, han lär inte kunna genomföra särskilt stora förändringar när han sitter på en rätt stor ekonomisk kris och en hel hög med andra problem att lösa. Tvivlar på att han ens tänker försöka lyckas med det han har utlovat, och förhoppningsvis blir han därför utkastad om fyra år.