Aviseringar
Rensa alla

Om storleken på din ... duger = SLUT FRÅGAT


Ämnesstartare

Tänkte att det kommer ju trådar hela tiden med frågor duger min kuk den är 12 cm är den för liten? Är det normalt att min är 15 cm bla bla bla...

Så nu skriver jag en skala mellan 10- till 20+ där tjejerna får säga sitt om varje storlek. 🙂 Sedan kan ju den som undrar om han duger titta på sina 14 cm och kolla vad som skrivs om den.

Svaren skulle kunna se ut som följande 3 alternativ på 14 cm Nr1 Alldeles lagom behövs varken längre eller kortare! Nr 2 Alldeles för liten jag vill ju känna att den är där med :p. Nr3 Längden duger bara den har grovleken med..

Kort sagt.. Tjejer srkiv er åsikt om varje storlek så kanske iallafall tjatet minskar lite.

10-

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20+


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

zIGGE:

Gillar personens helt random nick.

Det är ju min ålder 😛


   
SvaraCitera

55544:

Sedan kan ju den som undrar om han duger titta på sina 14 cm och kolla vad som skrivs om den.

Eller så slutar ni vara så kukfixerade och inser att det handlar om hur ni använder den. En människas åsikt om din kuk avgör inte om du duger lr ej det är upp till dig själv och din hjärna


   
SvaraCitera

Äh. De flesta av er kan ju ändå inte använda kukarna på rätt sätt, så då spelar ju faktiskt inte längden någon roll.
Sluta knulla eller lär er.


   
SvaraCitera

55544:

20+

eller inget.


   
SvaraCitera

en del saker går inte in i människors huvud hur mycket man än försöker men fint försök.


   
SvaraCitera

stereo total:

Sluta knulla eller lär er.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


   
SvaraCitera

Orka bry sig.


   
SvaraCitera

stereo total:

Sluta knulla eller lär er.

isola:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

!!!!!!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙂 bara bitches som bryr sig om kukens storleken ...
riktig kärlek handlar ju om hur båda partners sex-relation med varann...


   
SvaraCitera

Jag kan ju inte säga om exempel 10 duger eller inte eftersom jag inte har testat någon. Men duger fingrarna, är det konstigt om inte en sådan duger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men duger fingrarna, är det konstigt om inte en sådan duger.

=) bästa nån har sagt på länge ! =P


   
SvaraCitera

vad är grejen med att alla tjejer hatar på alla killars "sexförmåga"? [crazy]

inte för att jag är bitter men jag kan inte tycka att det verkar så svårt att ligga där me fötterna upp i luften.. gör ni något annat handlar det ju mest om att ni ska göra det väl[confused]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag kan ju inte säga om exempel 10 duger eller inte eftersom jag inte har testat någon. Men duger fingrarna, är det konstigt om inte en sådan duger.

Fast du kan ju göra så mycket mer med fingerpenetration än vad du kan göra med kukpenetration. Så jag håller inte med.


   
SvaraCitera