Aviseringar
Rensa alla

Om Sveriges yta var uppdelat efter förmögenhet...


Ämnesstartare

... skulle vi bo såhär.

Rimligt va? Siffrorna är från 2007 då Alliansen avskaffat möjligheten för SCB att fortsätta mäta efter det.

Tankar, reflektioner, osv. utifrån bilden?

Klassamhället.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Folk borde lära sig att sluta spendera mer än dom har, sluta låna och börja spara [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Folk borde lära sig att sluta spendera mer än dom har, sluta låna och börja spara [crazy]

Man har kanske lite olika möjligheter att spara ifall man är timvikarie inom vården eller på nåt bemanningsföretag, jämfört med om man typ äger IKEA. [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Man har kanske lite olika möjligheter att spara ifall man är timvikarie inom vården eller på nåt bemanningsföretag, jämfört med om man typ äger IKEA.[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]

tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill spy. Av bilden alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Folk borde lära sig att sluta spendera mer än dom har, sluta låna och börja spara [crazy]

hhahah. "sluta låna och börja spara".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Man har kanske lite olika möjligheter att spara ifall man är timvikarie inom vården eller på nåt bemanningsföretag, jämfört med om man typ äger IKEA.

Det är sant med det finns många som resonerar att pengarna ska gå åt varje månad, har dom inte gjort det den 24 köper dom massor med skit bara för att spendera. Fel tänk tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Fel tänk tycker jag.

befruktningen av din mamma var ett feltänk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

befruktningen av din mamma var ett feltänk

Det här var en seriös tråd och ingen klottertråd [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Det här var en seriös tråd och ingen klottertråd [no-no]

varför skriver du då saker som endast kan förklaras med att du antingen är en riktig skojare eller totalt debil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

varför skriver du då saker som endast kan förklaras med att du antingen är en riktig skojare eller totalt debil?

Hahaha bara för att jag inte är som du [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

jämfört med om man typ äger IKEA.

gör ett eget IKEA da om du nu är så avundsjuk[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

gör ett eget IKEA da om du nu är så avundsjuk[crazy][crazy]

är du CP-skadad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

är du CP-skadad?

CP-skador har ingenting med intelligens att göra[mad][mad][mad][tard][n][surprised][censur][shake][cry][sad][chocked][badgrin][rolleyes][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

CP-skador har ingenting med intelligens att göra[mad][mad][mad][tard][n][surprised][censur][shake][cry][sad][chocked][badgrin][rolleyes]​​[confused]

nej det vet jag. tänkte att nintendos bff slant med handen pga muskelspasmer, för var så jävla sjukt skrivet


   
SvaraCitera