Aviseringar
Rensa alla

Om tjej slår kille utan anledning... [Rösta!]


PsychoMan:

Slå tillbaka (Du röstade på detta alternativ)

jag slår tillbaka. spela roll om det är tjej eller kille. ingen har rätt att komam fram och slå mig i ansiktet


   
SvaraCitera
mynona

Man har alltid rätt att försvara sig; vad som avgör är styrkeförhållandet. En stark person bör inte slå en svag person oavsett kön, eftersom en stark person lätt kan hindra den svaga genom att tex hålla fast handlederna på denna och alltså kan förhindra våld på annat sätt än genom att delta i det. En svag person har tillåtelse att slå för att försvara sig eftersom hn inte kan förhindra våld på annat sätt.

PsychoMan:

Putta bort henne från sig själv (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

mynona:

En stark person bör inte slå en svag person oavsett kön, eftersom en stark person lätt kan hindra den svaga genom att tex hålla fast handlederna på denna och alltså kan förhindra våld på annat sätt än genom att delta i det.

Fast om någon plötsligt börjar slå en så kanske man inte har så lätt att försöka bedöma om denne är starkare än man själv är innan man faktiskt reagerar på situationen. Jag ser inget direkt problem med att starkare personer slår svagare personer som först attackerat dem för att försvara sig, även om de i teorin skulle kunna försvara sig utan våld.


   
SvaraCitera

PsychoMan:

Döda (Du röstade på detta alternativ)
143.7%

[mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade fått kortslutning i hjärnan och antagligen slutat upp på golvet och bli mördad/misshandlad av tjejen.

Om jag inte hade fått kortslutning så hade jag knuffat bort henne. Om hon dock inte slutade hade jag försökt gå därifrån alt slagit tillbaka och hoppas att hon slutar eller knockat henne [crazy]


   
SvaraCitera

PsychoMan:

Stå still (Du röstade på detta alternativ

Å tagit tag i henne å sagt:
"Hörredu! Jag vet att du har kollat på mig hela kvällen och att du vill ha sex med mig fast du behöver väl inte bruka våld?"

Har hänt en gång [no-no] Fast tror att hon bara råka nudda mig med armbågen av misstag den gången [sad]


   
SvaraCitera

Skulle säga åt min haj med monterade lasrar att meppra ner henne.


   
SvaraCitera

PsychoMan:

Springa därifrån (Du röstade på detta alternativ)

& vad skulle skilja detta emot om det var kille? [confused]


   
SvaraCitera

Beror på hur hårt hon kan slå.


   
SvaraCitera

PsychoMan:

Stå still (Du röstade på detta alternativ)

Man slår inte en tjej.
Skulle snarare hålla fast henne, och försöka få reda på varför hon slog mig till att börja med.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Killar vistas inte i kök, därför hade det inte kunnat hända.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

PsychoMan:

Slå tillbaka (Du röstade på detta alternativ)

Slår nån mig slår jag (troligtvis) den, skiter i vad den har mellan benen.


   
SvaraCitera

Puttat bort eller slagit tillbaka. Beror på.


   
SvaraCitera

PsychoMan:

Putta bort henne från sig själv (Du röstade på detta alternativ)

Skulle personligen också skrikit "VAD FAN GÖR DU?" eller dyl.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Slår nån mig slår jag (troligtvis) den, skiter i vad den har mellan benen.

tkr du är 1 st riktig man!

Dold text: och nej, jag är ej oseriös![no-no] tkr det är larvigt när folk bara "öh om det var en kille hade jag slagit tillbaks men inte om det är en tjej" beter sig människor svinigt är kön ej viktigt osv


   
SvaraCitera