Aviseringar
Rensa alla

Om två månader smäller det!!


Bell
 Bell
Ämnesstartare

Då är det jul Rodnar Längtar så mycket! Längtar efter glögg, ljusslingor, Musikhjälpen, gröt, skinka, lilla äppelbiten- äääppelbiten. 


   
Citera

YES.

JULMAT <3

 

Edit: men jag äter gröt varje morgon


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Jaaa, julbooord. Älskar julbord. Mest maten som står på julbordet. Och spela sällskapsspel och äta godis hela tiden. Äter du risgrynsgröt varje morgon?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Patrick:
YES.

JULMAT <3

 

Edit: men jag äter gröt varje morgon

Jaaa, julbooord. Älskar julbord. Mest maten som står på julbordet. Och spela sällskapsspel och äta godis hela tiden. Äter du risgrynsgröt varje morgon?


   
SvaraCitera

åh musikhjälpen! funderade just vilka som ska bli inlåsta iår..

Å


   
SvaraCitera

firar inte jul - men jag älskar risgrynsgröt så det överkonsumerar jag. tillsammans med julmust och pepparkakor. 


   
SvaraCitera

Saknar julmaten också 😀


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Nietz:
åh musikhjälpen! funderade just vilka som ska bli inlåsta iår..Å

Ja, undrar när det släpps? Borde väl vara snart? Skeptisk Jason blir det väl i alla fall.. 


   
SvaraCitera

sen någon vecka efter det "smäller" d ju igen 


   
SvaraCitera

Bell:  Äter du risgrynsgröt varje morgon?

nja iofs inte jag äter havregryn


   
SvaraCitera

Bell:

Ja, undrar när det släpps? Borde väl vara snart? Skeptisk Jason blir det väl i alla fall.. 

Ja, Jason är nog standard iår igen, har dock inget emot honom. Han är prefekt att lyssna till nätterna igenom. Christer Lundberg får gärna vara med igen =)


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Uncivilized:
sen någon vecka efter det "smäller" d ju igen 

Du var då en uppmärksam jevel Blink Det gör det ju faktiskt! Wohoo! Vad ska du göra då? Glatt skålandeParty


   
SvaraCitera

gillar jul


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Nietz:

Ja, Jason är nog standard iår igen, har dock inget emot honom. Han är prefekt att lyssna till nätterna igenom. Christer Lundberg får gärna vara med igen =)

Ja, Christer är ju mysigast! Skulle vara roligt med Hanna hellkvist.. kan bli skrattfest och kaos!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Patrick:

nja iofs inte jag äter havregryn

Noll julkänsla Icke!Blink


   
SvaraCitera