Aviseringar
Rensa alla

Om två månader smäller det!!


Bell:

Ja, Christer är ju mysigast! Skulle vara roligt med Hanna hellkvist.. kan bli skrattfest och kaos!

Ja Hanna hade nog spicat upp det hela,  hon är ett värmländskt krutpaket! men hon kanske hade blivit bitter och butter när hon har nattpassen... bara en känsla jag får Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Nietz:

Ja Hanna hade nog spicat upp det hela,  hon är ett värmländskt krutpaket! men hon kanske hade blivit bitter och butter när hon har nattpassen... bara en känsla jag får Rullar ögonen

Undrar hur många gånger hon skulle börja gråta? Nån kanske kunde skänka 100 kr varje gång hon grät? Blink 


   
SvaraCitera

Gillar inte julen så mycket pga ingen i släkten vill ses egentligen men gör det som ett tvång 


   
SvaraCitera

Nietz:

Ja Hanna hade nog spicat upp det hela,  hon är ett värmländskt krutpaket! men hon kanske hade blivit bitter och butter när hon har nattpassen... bara en känsla jag får Rullar ögonen

bra idé! eller så kan hon sluta snusa för en god sak 😉 


   
SvaraCitera

Bell:

Du var då en uppmärksam jevel Blink Det gör det ju faktiskt! Wohoo! Vad ska du göra då? Glatt skålandeParty

antagligen sitta hemma och ta det lugnt med brorsan Glad 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Nietz:

bra idé! eller så kan hon sluta snusa för en god sak 😉 

ja, haha! Men det blir kul när det drar igång! Riktig julkänsla! Hjärta


   
SvaraCitera

RodnarHihi 



Cookies-for-Santa.jpg


   
SvaraCitera

Ser mer fram emot Kanarieöarna veckan efter. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

patrick bateman:
RodnarHihi 



Cookies-for-Santa.jpg

titta vad fint! Tack gullet för att du förgyller min tråd!


   
SvaraCitera

GLÖM INTE NYÅR DÅ MAN FÅR HA PALJETTKLÄNNING, TROTS ATT MAN ÄR ÖVER 8 ÅR, UTAN ATT DET ÄR KONSTIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


   
SvaraCitera

Bell: titta vad fint! Tack gullet för att du förgyller min tråd!

Hihi aww tack Mycket gladSötRodnar

Fanns så många himla goa bilder men blev den för allt var så fint. Pepparkakorna, brevet, mjölken, gelehallonen, grejen vars namn jag ej minns och allt! Hjärta


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hihi aww tack Mycket gladSötRodnar

Fanns så många himla goa bilder men blev den för allt var så fint. Pepparkakorna, brevet, mjölken, gelehallonen, grejen vars namn jag ej minns och allt! Hjärta

Haha, känns som att detta kan bli en följetång.. Bell och Bateman i jakt på den ultimata julbilden! Party


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

christmas_cat_63.jpg

Haha Hjärta


   
SvaraCitera

Bell: Haha, känns som att detta kan bli en följetång.. Bell och Bateman i jakt på den ultimata julbilden!

Haha ja den tanken slog mig med! Jag ska vinna! Skadeglädje Ska iaf vinna i mest antalet jul-relaterade trådar tills den är här hade jag tänkt Party gjorde precis en om första snön som är lite jul-relaterad om man tänker till Glad


   
SvaraCitera

Bell: Haha

Jisses vad sött!! Den slår nog min måste jag erkänna, man ska inte vara en dålig förlorare Icke! djur och jul är the perfect match typ.

1383970_520_390.jpg


   
SvaraCitera