Aviseringar
Rensa alla

Om umaren över dig kom till din stad, skulle du låta hen sova i din soffa eller liknade?


OyottA:
Wekl, vi verkar hyfsat lika i tänket så sure, bara du inte våldtar mig eller äter upp all min choklad. 

Undra vad som går värst ut att bli våldtagen på, köttfärssås eller Nutella chocklad. Jag väljer definitivt köttfärssås då Turk redan vet hur det känns att äta upp all din chocklad Hjärta


   
SvaraCitera

Crysilis:
Skulle hänvisa till närmsta parkbänk Censur
Nej såklart får Cobrak slagga på soffan!

Inte i din egen, hemmagjorda trädkoja bland syrener och fjärilar då? Hjärta


   
SvaraCitera

Cobrak:

var glad för det, tror inte att du hade överlevt mina fisar

och ja, det hade jag väl, om du slutar sno mina pandor

Jag överlever dina fisar. Blev van vid avloppslukt på mindre än en minut och timjas hundfisar känner jag så fort jag kommer till hennes lekrum. Kan inte annat än motstå älska doften av blöt hund, mögliga bananer, ormskin har jag dock inte luktat på ännu.


   
SvaraCitera
Cobrak

SkeletonGirl:

Jag överlever dina fisar. Blev van vid avloppslukt på mindre än en minut och timjas hundfisar känner jag så fort jag kommer till hennes lekrum. Kan inte annat än motstå älska doften av blöt hund, mögliga bananer, ormskin har jag dock inte luktat på ännu.

mina fisar luktar värre än avlopp, lemme tell ya. skämt åsido, de doftar vanilj och hallon! det är därför folk har så svårt att motstå dem.

blöt hund? mögliga bananer? ormskin? är det någonting som ska luktas på? Mycket glad


   
SvaraCitera

Bara om du gör en smarrig potatisgratäng. Glad


   
SvaraCitera
Cobrak

äter ej potatisgratäng eller potatis överlag så det kan hen glömma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ett extrarum med en extrasäng så det ska väl gå bra om soffan inte duger.
Men då får hon vara seriös.


   
SvaraCitera
Cobrak

Lav:
Finns ett extrarum med en extrasäng så det ska väl gå bra om soffan inte duger.
Men då får hon vara seriös.

kastar du ut mig från ditt hem annars? Cool

ont; absolut.. om jag får låna hans Spider-Man keps


   
SvaraCitera
Haien

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem vet, kanske


   
SvaraCitera

nej 


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

potatisgratäng:
Bara om du gör en smarrig potatisgratäng. Glad

Det kan jag bli expert på, avgudar du även tacos kan jag göra världens busenklaste tacopaj med mycket köttfärs och ett dubbelt lager av nachos i, själv ogillar jag nachos då mina vargtänder blir alldeles gula precis som med ostbågarna och ännu värre, om mannen med det fina skägget inte dricker upp all min läsk. Då jag gärna vill bli fri från min bur.
(Ps, det är inte min läsk egentligen, har du allergier så vill jag gärna veta i god tid). Skål


   
SvaraCitera

Cobrak:
äter ej potatisgratäng eller potatis överlag så det kan hen glömma

Då får du alla mina tacopajer, makaroner med köttfärsås, korv STRONG anoff, potatisgratänger (har även en sommarspecial utan gratäng i om det skulle va till nöje, massor av morötter, valfria ostbitar, creme fraiche, palsternacka går att lägga till vid sidan av i en enastående kruka samt soltorkade tomater. Dock är denna sommarspecial väldigt avancerad att få till då det måste vara färska potatisar, direkt från farmville). Hatar du mig nu kan vi bli vänner igen genom att köra "sanning eller konsekvens" med mattema.
Ps: självklart får du sova i min hänggunga. /Happy Sleepover! Hjärta


   
SvaraCitera

Lav:
Finns ett extrarum med en extrasäng så det ska väl gå bra om soffan inte duger.
Men då får hon vara seriös.

Mih. Inget skelett som är välkommen hem till Lavs hemmaland "Narnia" </3


   
SvaraCitera