Forumet - Om umaren över dig kom till din stad, skulle du låta hen sova i din soffa eller liknade?

Om umaren över dig kom till din stad, skulle du låta hen sova i din soffa eller liknade?

11795 9 424

Spana också in:

potatisgratäng: Bara om du gör en smarrig potatisgratäng. Glad
Det kan jag bli expert på, avgudar du även tacos kan jag göra världens busenklaste tacopaj med mycket köttfärs och ett dubbelt lager av nachos i, själv ogillar jag nachos då mina vargtänder blir alldeles gula precis som med ostbågarna och ännu värre, om mannen med det fina skägget inte dricker upp all min läsk. Då jag gärna vill bli fri från min bur.
(Ps, det är inte min läsk egentligen, har du allergier så vill jag gärna veta i god tid). Skål

Cobrak: äter ej potatisgratäng eller potatis överlag så det kan hen glömma
Då får du alla mina tacopajer, makaroner med köttfärsås, korv STRONG anoff, potatisgratänger (har även en sommarspecial utan gratäng i om det skulle va till nöje, massor av morötter, valfria ostbitar, creme fraiche, palsternacka går att lägga till vid sidan av i en enastående kruka samt soltorkade tomater. Dock är denna sommarspecial väldigt avancerad att få till då det måste vara färska potatisar, direkt från farmville). Hatar du mig nu kan vi bli vänner igen genom att köra "sanning eller konsekvens" med mattema.
Ps: självklart får du sova i min hänggunga. /Happy Sleepover! Hjärta
Jag har kidnappat hans son och jag dödade hans elaka farbror just nu med mina käftar, eftersom lajvs elaka fabror dödade simbas far som också var far till lav.
Är det simba eller lav, det modiga lejonet här på Um som blir kvar i mitt lusthus jag gjort om till en sovplats med indiska prydnadskuddar?
Bara han själv vet svaret på gåtan.
Då det är han som är min gåta.