Aviseringar
Rensa alla

Om ungefär 3 minuter och 20 sekunder..


Ämnesstartare

Majkiie:

Great! Har du spelat Seiken densetsu 3 och star ocean, tales of phantasia och dyl? 🙂

star ocean har jag spelat alla fyra(gillar tvåan och ettan bäst)seiken densetsu är väl manaserien men tror inte't

har spelat några talesspel inklusive phantasia också:E

sj då?;F


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

vad ska jag göra av med den informationen då?

Ta in den, arbeta med den. Vrid och vänd på den tills du kommer fram till att du måste börja spela Final fantasy [y]


   
SvaraCitera

Majkiie:

Ta in den, arbeta med den. Vrid och vänd på den tills du kommer fram till att du måste börja spela Final fantasy

Hmm vad är det för ett spel då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

Vad tycker du om ff9 btw?

Har tyvärr aldrig spelat det, bara kört FF6, FF7, FF10 och FF12. Gillar nog tian bäst, och det blev ju också ganska hatat för många tyckte att Tidus var bögig osv [n]

Majkiie:

Seiken densetsu 3 och star ocean, tales of phantasia och dyl? 🙂

Har kört igenom Sword of Mana, det är rätt kewl. Har aldrig kört Star Ocean, men älskar Tales-spelen (ska köpa Vesperia när jag har pengar) [love]

Dold text: Fast de JRPG's jag gillar mest är nog Kingdom Hearts-spelen... dom är fina på nått sätt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

sj då?;F

Jo, har spelat alla dom! Star ocean (org) tyckte jag var det absolut bästa spelet någonsin, helt jävla klockrent. Att det aldrig kom ut i Europa är verkligen ett skämt. Likaså med Seiken 3, otroligt bra. Håller på med det nu, spela det!

Ett till spel som du också måste lira om du inte gjort det är Treasure Hunter D till Snes. Också otroligt jävla bra. Åh, måste spela [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Hmm vad är det för ett spel då?

Rpg (jrpg), eller en Rpg serie rättare sagt. Det är väldigt djupt, och det är inte alls som alla vanliga spel. Prova, börja med ff9 och gå in för det. Det är värt det, lovar 🙂 även om du kanske inte spelar mycket annars.

McLuver:

Gillar nog tian bäst, och det blev ju också ganska hatat för många tyckte att Tidus var bögig osv

Tja, jag tyckte det var ganska skönt ^^

McLuver:

(ska köpa Vesperia när jag har pengar)

[y]

McLuver:

Fast de JRPG's jag gillar mest är nog Kingdom Hearts-spelen... dom är fina på nått sätt

2an är ju ganska skönt måste jag säga, men alla "spin-offs" och sådär tycker jag är helt värdelösa :3


   
SvaraCitera

Majkiie:

Rpg, eller en Rpg serie rättare sagt. Det är väldigt djupt, och det är inte alls som alla vanliga spel. Prova, börja med ff9 och gå in för det. Det är värt det, lovar 🙂 även om du kanske inte spelar mycket annars.

Problemet är la att jag spelar lite för mk annars så vågar inte testa ett nytt spel innan skolan[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

o, har spelat alla dom! Star ocean (org) tyckte jag var det absolut bästa spelet någonsin, helt jävla klockrent

knappt några rollspel gjorde det ju före ff vii. (finns ju nyversion till psp som är ganska grym även om den inte är pixlig och cool som orginalet)

tror inte star ocean 2 sålde så bra i början heller med tanke på att jag bara någon månad efter det kom betalade 150kr för det på åhlens.

ska försöka tjäna ihop till secret of mana och evermore till mitt snes först;@

+ spelar star ocean 4 och final fantasy vii.

hehe too little time men ska skriva upp spelen ändå:sss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera