Aviseringar
Rensa alla

Om vi legaliserar cannabis...


Ämnesstartare

videung:

äh, det är ju inte som om de kommer jobba särskilt effektivt. se det som att vi utökar antalet arbetsplatser med samma produktion och helt sonika undviker att betala dem. allt för att få bort dem från datorer och dylikt som kan användas för deras irriterande tidsfördriv.

Mja, känns fortfarande tveksamt. Kan vi deportera dem till Skåne, kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Mja, känns fortfarande tveksamt. Kan vi deportera dem till Skåne, kanske?

absolut inte under några som helst omständigheter, vi har nog av dem här. ett annat alternativ är att med tvång supa ner dem till den grad att de blir alkoholberoende. jag ser hellre vanliga fyllon än cannabisrökande idioter med virkade mössor i rastafärger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

videung:

absolut inte under några som helst omständigheter, vi har nog av dem här.

Kan väl lika gärna samla dem på en och samma plats. Sedan när någon dansk politiker (ännu en gång) försöker göra anspråk på Skåne så ger vi det helt enkelt till dem. Problemet löst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Kan väl lika gärna samla dem på en och samma plats. Sedan när någon dansk politiker (ännu en gång) försöker göra anspråk på Skåne så ger vi det helt enkelt till dem. Problemet löst!

fan, du har ju rätt. [sad]

jag kräver gotland i utbyte, jag tror knappast att ni svenskar kommer sakna ön ändå. samt arkebusering av alla ungdomar vars föräldrar har en samlad årsinkomst som vida överstiger genomsnittet, jag vill ha visby i fred även på somrarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

videung:

absolut inte under några som helst omständigheter, vi har nog av dem här.

Kan väl lika gärna samla dem på en och samma plats. Sedan när någon dansk politiker (ännu en gång) försöker göra anspråk på Skåne så ger vi det helt enkelt till dem. Problemet löst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

videung:

absolut inte under några som helst omständigheter, vi har nog av dem här.

Kan väl lika gärna samla dem på en och samma plats. Sedan när någon dansk politiker (ännu en gång) försöker göra anspråk på Skåne så ger vi det helt enkelt till dem. Problemet löst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

videung:

absolut inte under några som helst omständigheter, vi har nog av dem här.

Kan väl lika gärna samla dem på en och samma plats. Sedan när någon dansk politiker (ännu en gång) försöker göra anspråk på Skåne så ger vi det helt enkelt till dem. Problemet löst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

videung:

absolut inte under några som helst omständigheter, vi har nog av dem här.

Kan väl lika gärna samla dem på en och samma plats. Sedan när någon dansk politiker (ännu en gång) försöker göra anspråk på Skåne så ger vi det helt enkelt till dem. Problemet löst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

videung:

absolut inte under några som helst omständigheter, vi har nog av dem här.

Kan väl lika gärna samla dem på en och samma plats. Sedan när någon dansk politiker (ännu en gång) försöker göra anspråk på Skåne så ger vi det helt enkelt till dem. Problemet löst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

videung:

äh, det är ju inte som om de kommer jobba särskilt effektivt

det är väl snarast ett argument mot din sak i denna fråga, då cannabismongon isåfall skulle arbeta, säg, hälften så effektivt som oss respektabla människor, och således stjäla dubbelt så många av våra jobb.

personligen så anser jag ju faktiskt att cannabis förmodligen bör legaliseras, tillsammans med andra droger med liten potential för tungt missbruk, oavsiktliga överdoser och annat otyg som en del tyngre droger dras med. detta i konsekvensens namn. jag menar, jag är inte för en illegalisering av alkohol, således vore det inkonsekvent att vara emot en legalisering av cannabis. att avgöra vad som bör vara lagligt och inte är dock svårare, och under vilka former det ska vara lagligt, eller iallafall inte straffbart. tycker att häxjakter på "knarkare" prioriteras alldeles för högt, även om den väl inte är fullt så kostsam som en del drogliberaler får för sig, som jag förstått saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

videung:

fan, du har ju rätt.

Mhm.

videung:

jag kräver gotland i utbyte, jag tror knappast att ni svenskar kommer sakna ön ändå. samt arkebusering av alla ungdomar vars föräldrar har en samlad årsinkomst som vida överstiger genomsnittet, jag vill ha visby i fred även på somrarna.

Ey, mina föräldrar har en samlad årsinkomst som överstiger genomsnittet! Vill inte bli arkubuserad på de grunderna, det är orättvist. Du kan få Visby, och låsa stadens portar om sommaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samt, ursäkta idiotmasspostandet, datorn gjorde något konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det är väl snarast ett argument mot din sak i denna fråga, då cannabismongon isåfall skulle arbeta, säg, hälften så effektivt som oss respektabla människor, och således stjäla dubbelt så många av våra jobb.

nja, själva jobben behöver ju endast existera på pappret.

mablethorpe:

Du kan få Visby, och låsa stadens portar om sommaren.

i så fall kräver jag beväpnade stormtrupper till att vakta stadsportarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle bli lite hög då he he 420 hehe


   
SvaraCitera
Gifted

mablethorpe:

Kommer de bli mer eller mindre påfrestande?

Bah, stör mig en del på cannabisfolket. Röker de på, fine,
men om röken kommer ut ur deras lägenhet och in i min,
då blir jag sne.


   
SvaraCitera