Aviseringar
Rensa alla

Om vi leker med tanken att det är lagligt!


Yaren

Mellanöstern? Hur kan man vara så otroligt ignorant och okunnig... lär dig det här med mänskligt värde och geografi, Colombia ligger inte Mellanöstern.

vonKissekatt:

tänker inte klicka. samt skicka atombomber på hela mellanöstern GråterGråter


   
SvaraCitera
Yaren

vonKissekatt:

De är inte på en normalbegåvad människas nivå. 
Att para sig med annan art än sin egen är inget som ngn art brukar vara särskilt pigg på om andra alternativ finns.

Men att skicka bomber på MELLANÖSTERN är normalbegåvat beteende? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

herregu vilken freudian slip

Är eventuellt beredd att hålla med dig, men vill bara veta vilka exakt det är vi ska atombomba skiten ur. 😀


   
SvaraCitera

Yaren:
Mellanöstern? Hur kan man vara så otroligt ignorant och okunnig... lär dig det här med mänskligt värde och geografi, Colombia ligger inte Mellanöstern.

Det var därför det var en freudian slip


   
SvaraCitera

Niklas:

Är eventuellt beredd att hålla med dig, men vill bara veta vilka exakt det är vi ska atombomba skiten ur. 😀

vi får samla ihop alla elakingar på ett och samma ställe. förslagsvis mellanöstern så att vi kan göra det med gott samvete pga tydligen vill jag bomba dem. 


   
SvaraCitera

nej usch ska sluta nu


   
SvaraCitera

staffan: Nej, inte under några som helst omständigheter

även om jag bortser från aspekten att djuret eventuellt skulle fara illa kan jag inte se varför jag skulle vilja det.


   
SvaraCitera

Yaren:

Men att skicka bomber på MELLANÖSTERN är normalbegåvat beteende? 

Hjärta


   
SvaraCitera
Yaren

vonKissekatt:

Det var därför det var en freudian slip

Det är ingen ursäkt.


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

vi får samla ihop alla elakingar på ett och samma ställe. förslagsvis mellanöstern så att vi kan göra det med gott samvete pga tydligen vill jag bomba dem. 

vet att det inte hjälper att säga "men tänk på alla oskyldiga människor som bor där och blir bombade på" så säger istället:

men tänk på alla oskyldiga djur som bor där och blir bombade på!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vet att det inte hjälper att säga "men tänk på alla oskyldiga människor som bor där och blir bombade på" så säger istället:

men tänk på alla oskyldiga djur som bor där och blir bombade på!

mm usch jag är en hemsk människa 

Yaren:

Det är ingen ursäkt.

det var inte tänkt så heller. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:

Det är ingen ursäkt.

Men hallå, hon menade Sydamerika! Chilla!! 


   
SvaraCitera
Yaren

Niklas:

Men hallå, hon menade Sydamerika! Chilla!! 

Att anta att det är folk i Mellanöstern som gör ont automatiskt får mig inte direkt att chilla, nej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:

Att anta att det är folk i Mellanöstern som gör ont automatiskt får mig inte direkt att chilla, nej. 

Aja okej. Jag beundrar ditt starka engagemang i kärnvapenfrågan iallafall. Du gör skillnad!


   
SvaraCitera

Niklas:

Men hallå, hon menade Sydamerika! Chilla!! 

😀 

Yaren:

Att anta att det är folk i Mellanöstern som gör ont automatiskt får mig inte direkt att chilla, nej. 

Detta var lite skämtsamt menat ofc, även om det inte är direkt långsökt att härleda mellanöstern med atombomber då det är en enda stor gröt av ickejämlikhet och pissiga livsvillkor. Vissa människor på vänsterkanten är himla kulturrelativistiska att de gärna bortser från dessa hemskheter,vilket är helt vansinnigt och hjälper inte ngn.  


   
SvaraCitera