Aviseringar
Rensa alla

omfg, blodådra i cam


Ämnesstartare

delar dessvärre inte med mig. kommer nog tillbaks i vår eller så, kanske lite tidigare.

inte i blodådra, alltså. hon är för gammal för mig ändå.


   
Citera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satan. kommer av mig.

Image


   
SvaraCitera

mrkns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har saknat dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

har saknat dig.

avreggade inte du dig också? har för övrigt dragit ut på skivan, men den kommer i sinom tid. är perfektionist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pedrobear:

avreggade inte du dig också?

jo, men kröp på mina blödande knän tillbaka en tråkig eftermiddag.

haha, hade nästan glömt skivan (inte då! jag jobbade som en jude på det omslaget!).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crazyasfrog:

mrkns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jo, men kröp på mina blödande knän tillbaka en tråkig eftermiddag.

västerländsk dekadens.

iosib:

haha, hade nästan glömt skivan (inte då! jag jobbade som en jude på det omslaget!).

den har varit nästan färdig sen typ ett halvår eller vad det är, men lite jobb återstår. måste piska mina ariska rundgångsingenjörer lite hårdare för att färdigställa den, bara. inget blandband utan ett av mina egna verk på är värdigt att kallas för ett riktigt blandband, och verket jag har i åtanke har lite jobb kvar på sig. nöjer mig inte med mindre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pedrobear:

västerländsk dekadens.

eller bara disciplin inkompetens.

pedrobear:

nöjer mig inte med mindre!

oj, jävligt ambitiöst för en bohem, måste jag säga! fast det är väl egentligen inte till mig som bandet ska? jag ska bara ha en recension på min, nu utdaterade, "skapelse".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

oj, jävligt ambitiöst för en bohem, måste jag säga! fast det är väl egentligen inte till mig som bandet ska? jag ska bara ha en recension på min, nu utdaterade, "skapelse".

vadå, jag trodde att alla skåningar bodde på samma adress? isåfall så har jag ignorerat någon annan skåning, det känns mer okej. skåningar är bara danskar med andra siffror i passet, och danskar saknar ändå musiksmak. och bohem är en förolämpning. jävla dekadenta snorungar med rika föräldrar. jag är dekadent snorunge med fattiga föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pedrobear:

och bohem är en förolämpning. jävla dekadenta snorungar med rika föräldrar. jag är dekadent snorunge med fattiga föräldrar.

och jag är en kvasirevolutionär deprimerad svensk tonåring med medelklassföräldrar. perfekt.

för övrigt så gör det faktum att danskar lyckas försupa sig mer på öl än vad du gör på stolichnaya att deras musiksmak blir högst ointressant.

vad jag är uppväxt på:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

för övrigt så gör det faktum att danskar lyckas försupa sig mer på öl än vad du gör på stolichnaya att deras musiksmak blir högst ointressant.

håll inte danskarnas kvinnliga alkoholtolerens emot mig nu. sprit kan liksom bara uppnå en viss styrka innan den övergår till att säljas på apoteket. och jag har hört att apoteksknark är farligt. du borde för övrigt komma förbi våra trakter någon gång, så kan vi testa om så faktiskt är fallet. har inte allsångat dan berglund på flera veckor.

och jag vet inte vad den där videon ska föreställa, men jag tror att jag ska starta en tråd om den på ett annat forum jag trollar på till och från. mycket värre än så blir det liksom inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad fin och vacker du är och du duger precis så.

Hoppas att du mår bra.


   
SvaraCitera