Aviseringar
Rensa alla

omg dör


Ämnesstartare

nybliven pojkvän vill att jag ska hänga med till hans kompis och kompisens sambo och glo på film. kompisen råkar vara min klasskompis storebror och jag känner dem INTE ALLS.

är det ok att tacka nej för att det känns sjukt obekvämt och jag få typ ångest eller ska jag vara en god flickvän och lida mig igenom det för att han vill?


   
Citera

Postorderhoran:

är det ok att tacka nej för att det känns sjukt obekvämt och jag få typ ångest

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg nej


   
SvaraCitera

hur besvärligt kan det vara? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

hur besvärligt kan det vara?

ah, helt okända människor som är ca: 7 år äldre än jag. hur awkward kan det bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du inte pallar bara :S Ofta man är en "god flickvän" om man tvingar sig själv att hänga med på varenda liten grej.


   
SvaraCitera

lid!!!

har insett att man får ta o lida om man
vill ha kvar sin kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

varenda liten grej.

har knappast gjort nån uppoffring för honom än, men ja. han vill ju helst att jag är glad så han blir kanske inte så ledsen om jag inte går..[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[surprised][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

har knappast gjort nån uppoffring för honom än, men ja. han vill ju helst att jag är glad så han blir kanske inte så ledsen om jag inte går..[blush]

Äh, jag hade lätt bangat om jag inte gillade min flickväns vänner och vice versa. Big deal [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

ah, helt okända människor som är ca: 7 år äldre än jag. hur awkward kan det bli.

är du ihop med en kille som är 7 år äldre lär ju detta "problem" uppstå igen. det är väl lika bra att ta tag i saken, dessutom är hans polare säkert jättetrevliga.


   
SvaraCitera

Sluta vara en pussy ioch gå dit. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan säga att du kan hänga med men att du drar om det blir för awkward/tråkigt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

7 år äldre

han är 3 år äldre. detta är HANS 3 år äldre vänner, så 6 år. räknade fel :c


   
SvaraCitera