Aviseringar
Rensa alla

OMG NEEEEEEEJ


Ämnesstartare

Venus:

mkt sött att pappa flyttade 10 km från sitt jobb pga jag skulle få en plats i hans hem :')

Ja, det är bra och fint av honom. Men 10km är inte mkt, och hans skyldighet som pappa tycker jag.

Venus:

kommer dock bo hos mamma varannan vecka då jag har i stort sett hela mitt liv här

Du kan skapa dig ett liv där också, utifrån vad du skrivit om din mamma så behöver du komma bort därifrån så mkt som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men 10km är inte mkt, och hans skyldighet som pappa tycker jag.

Ne, men osjälviskt av hnm, kan tänka mig att andra pappor i hans situation skulle givit bort mig ti en fosterfamilj

isola:

Du kan skapa dig ett liv där också, utifrån vad du skrivit om din mamma så behöver du komma bort därifrån så mkt som möjligt.

Kan tyvärr inte lämna mitt rum än
jag orkar inte rensa alla pappersamlingar osv.
orkar inte flytta över stora säckar med kläder & pappa jobbar på oregelbundna tider samt så vill han inte att jag tappar kontakten med mamma.
+ massa annat

går inte att lämna mitt nuvarande hem för gott under en period.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

Ne, men osjälviskt av hnm, kan tänka mig att andra pappor i hans situation skulle givit bort mig ti en fosterfamilj

Nej, bra föräldrar ger absolut inte bort sina barn!

Venus:

går inte att lämna mitt nuvarande hem för gott under en period.

Det går, även om det är jobbigt! Tror att du skulle må bra av det. Du förtjänar inte att bli dåligt behandlad, vill ej att du ska bli bitter, du verkar som en sådan glad tjej ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName2:

Sanningen är hård 🙁 hård som en... [insert inappropriate object]

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej, bra föräldrar ger absolut inte bort sina barn!

Nej kanske inte men... Om barnen behöver hjälp osv. vilket jag egentligen behöver - tror jag

isola:

Du förtjänar inte att bli dåligt behandlad, vill ej att du ska bli bitter, du verkar som en sådan glad tjej ju.

Blir inte så mycket bättre behandlad av andra människor i min omgivning och särskilt inte av min pappa
men, jag trivs med det
vill inte att folk visar stor uppskattning, det är bra som det är 🙂 tack! *kramar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

Blir inte så mycket bättre behandlad av andra människor i min omgivning och särskilt inte av min pappa
men, jag trivs med det

[sad][love] kram!

Venus:

Nej kanske inte men... Om barnen behöver hjälp osv. vilket jag egentligen behöver - tror jag

Nej, då fixar man så att de får hjälp ist!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kram!

[love]


   
SvaraCitera

Venus:

Två av mina grannar hade också sex
sjukligt
ingen vet hur äcklad jag är just nu. vill inte bli rörd av ngn, usch. Fy i helv.

Äcklad av att höra dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Neje. Låt din mamma vara annat än bara mamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Neje. Låt din mamma vara annat än bara mamma.

Kråkslott:

Neje. Låt din mamma vara annat än bara mamma.

Visst, men som mamma har hon ändå en plikt


   
SvaraCitera

Venus:

Visst, men som mamma har hon ändå en plikt

Vad för plikt tänker du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Vad för plikt tänker du på?

Att bry sig om mig, fast iofs ni vet ju inte hela historian
att hon anklagar mig för att flörta med hennes pojkvän när jag totalignorerar honom[tard] at´t hon anklagar mig för att ligga med alla, speciellt henne pojkvän, bara för att jag har en stor rumpa
osv.

har iaf lämnat henne nu, är hos pappa nu, svårt att lämna henne men hon har det bättre ensamt
får se hur länge vi klarar oss utan varandra - uppenbarligen inte länge alls, då hon ringde hem ti pappa nyss & frågade mig varför min lur var avstängd


   
SvaraCitera

Venus:

text

Det låter som att ni har en väldigt strulig relation. Hon låter inte så stabil. Det kan jag förstå om det är jobbigt. Att anklaga dig för såna saker oprovocerat har hon inte rätt till.
Däremot har hon rätt till att få ha sleepovers. Hon måste kunna få vara annat än bara just mamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Hon låter inte så stabil. Det kan jag förstå om det är jobbigt. Att anklaga dig för såna saker oprovocerat har hon inte rätt till.

Nej, hon är inte heller det 🙁

stereo total:

Däremot har hon rätt till att få ha sleepovers. Hon måste kunna få vara annat än bara just mamma.

Sant, men helger existerar
Sen tycker jag illa om att ta hem främmande människor som går på socbidrag men har en jacka dyrare än sin värdighet. Är ganska fördomsfull.


   
SvaraCitera