Aviseringar
Rensa alla

Omklädningsrummet


hihi mysiga kompisar du har Andy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Jo - det var bara en liten reflektion. Visar det på en inneboende lust att t gärna ta i och krama sina kompisar som hålls borta av rädsla för att det inte skall accepteras/tolereras - som de dock antar att en öppet bi- eller homosexuell person 'tål' och därför ger utlopp för det?

Väldigt sorgligt, faktiskt. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀 JAG TITTAR Å ALLAS KUKAR!!!
Nä, men tittar inte. Bryr mig inte, skulle bara bli äcklad ändå tror jag. =P


   
SvaraCitera

Meh, har inte funnits så mycket som är värt att titta på när jag hade idrott [rolleyes]

Andy91:

Vissa vägrar vara i duschen samtidigt som jag.

Vad gör du då? Om det hade hänt mig skulle jag nog bli väldigt sårad om jag ska vara ärlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scott Loveshot:

Vad gör du då? Om det hade hänt mig skulle jag nog bli väldigt sårad om jag ska vara ärlig.

Kanske jag hade blivit med under andra omständigheter. Men jag är ganska bra socialt förankrad och skiter helt enkelt i det. Tar en extra lång dusch istället [wink] Har också haft det ganska tufft i mitt liv tidigare av olika skäl så jag har lärt mig att vissa saker inte är värt min energi. Nötter som vill stå och vänta på att jag skall duscha klart kunde jag knappt bry mig mindre om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sockerconny:

Alltså, bara för man tänder på ett speciellt kön betyder inte det att man vill ha sex med ALLA av det könet.

Har jag sagt det? För att man får stånd när man kollar på ngn betyder ju inte det att man vill sex med den. Bitch..

Andy91:

Klart jag kollar på andra i duschen, jag är en kåt 17 åring för fan

Exakt :)) Men dåligt att folk tror att d eär ok att tafsa bara för att man e homo :(( Pus

Hampie:

som de dock antar att en öppet bi- eller homosexuell person 'tål' och därför ger utlopp för det?

Men de tkr inte jag är så okej :/

Hampie:

Hela världen är emot mitt orakade skrev 🙁

Ne, de finns orakade också, inte bara du ska du veta, fast jag är rakad men ändå, hihi. [blush]

Andy91:

Tar en extra lång dusch istället

Rätt åt dem! :D:D


   
SvaraCitera

MÅLARPENSEL:

Ne, de finns orakade också, inte bara du ska du veta, fast jag är rakad men ändå, hihi. [blush]

Haha, tack ;).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Haha, tack ;).

fast jag förstår inte hur man kan vilja ha en hårig k** :S

Puss :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

However, hur upplever ni 'bögar' som kommit ut att det är i omklädningsrummet i skolan? Kollar andra snett och så extra mkt? Brukar ni kolla på andra? ,

Tjejer har inget emot det vad jag vet. Åtminstone inte dom jag gick i skolan med. Det är ju inte så att bara för att man är bi, eller vad man nu är, så hoppar man ju inte på första bästa person. Men visst spanar man in någon om dom är snygga och går nakna framför en. [y]

Det fanns förståss en tjej i min skola som var hemskt homofobisk. Jag brukade retas med henne genom att spana in henne extra mycket och vissla efter henne. Elakt jag vet. [sad]


   
SvaraCitera

Jag märkte ingen skillnad, folk tittar på varandra ändå. Tror folk ine brydde sig så mycket om att jag var Bög eller inte.


   
SvaraCitera

Marfus:

Jag märkte ingen skillnad, folk tittar på varandra ändå. Tror folk ine brydde sig så mycket om att jag var Bög eller inte.

Nej, exakt, ingen bryr sig. Är likadant där jag bor, folket här på UM som påstår att de skulle göra ditt eller datt om de såg att någon spanade in dem är uppenbarligen tuffingar @ Inet och töntar IRL. IRL-folk är mer accepterande än dem på UM.


   
SvaraCitera

Inte kommit ut publikt men för vissa personer. Har inte idrott längre, men under tiden jag hade det brydde sig dessa personer inte nämnvärt. Men jag kom bara ut för vänner jag verkligen litade på.

Och f.ö. var det ett rent himmelrike att duscha i ettan på gymnasiet. Så sjukt många snygga killar i klassen [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag minns när jag såg en föredetta klasskamrat naken i omklädningsrummet för första gången, är fortfarande kåt på honom. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är pinsamt och gör allt för att inte titta så att dom inte ska tro att jag spanar in dom och känna sig obekväma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unitbjork:

tycker att det är

Är du kille elleh tjej?

psykohistorik:

Och f.ö. var det ett rent himmelrike att duscha i ettan på gymnasiet. Så sjukt många snygga killar i klassen

Ja, de är väl verkligen värt att bögar blivit efterfölja och trakasserade när man kan sitta och titta pp snygga killar på gymmet xD

z i n:

är fortfarande kåt på honom.

Allvar? XD pus

Marfus:

Jag märkte ingen skillnad, folk tittar på varandra ändå. Tror folk ine brydde sig så mycket om att jag var Bög eller inte.

Okej )) Fin avtar 😉 Puss

Pumpkin:

Det fanns förståss en tjej i min skola som var hemskt homofobisk. Jag brukade retas med henne genom att spana in henne extra mycket och vissla efter henne. Elakt jag vet.

[bigcheers]


   
SvaraCitera