Aviseringar
Rensa alla

omöjligt att komma ur depression


Ämnesstartare

isola:

Låter som nån medelålders man i nåt matlagningsprogram skulle kunna säga sådär, eller möjligen nån på "antikrundan".

En erfaren människa, menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Ingen aning, har du inte fått en utredning på många år?

Blev diagnostiserad senast för ett år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mike Smith:

En erfaren människa, menar du?

Nä inte riktigt, snarare ngn som inte stött på ett riktigt problem.,eller nån som står på svts lönelista för att låta lite "mysig" i folks tvapparater


   
SvaraCitera

Jag är ungefär som du. Deprimerad från och till sen 12-års åldern och ser inte hur jag ska komma ur det.

Du kanske behöver påbörja någon slags terapi när du kommer hem till Sverige. Hitta fler vägar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Blev diagnostiserad senast för ett år sedan.

Då kanske det är dags att göra en ny utredning/undersökning[smile] så kanske du också kan få den hjälp du behöver sen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har varit deprimerad - nere - så gott som hela livet. Först den här veckan sökte jag hjälp. Nu väntar ... jag har ingen aning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja ta medicinen igen. Tydligen måste du det[y]för du vill ju inte må piss det kan jag förstå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

har ingen aptit och äter inte. är sur och arg för det mesta och förpestar för min omgivning. är så trött på detta. vad ska man göra egentligen

Du verkar ha mycket energi till att göra så att livet blir bra igen, och mitt tips till dig är att göra yoga då skulle du själv kunna bestämma över ditt liv istället för att ditt liv bestämmer över dig. tror jag har sagt det innan, men minns inte vad du svara [smile]
Lycka till [y]


   
SvaraCitera

Min mamma har kronisk depression, vilket innebär att hon kommer behöva äta antidepp antagligen resten av sitt liv. Hennes hjärna klarar inte av att själv tillverka rillräcklig mängd av "må bra-ämnen". Kanske är detsamma för dig ^^. Ät pillren om det faktiskt blir bättre av det. Var glad att du faktiskt hittat något som fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera