Aviseringar
Rensa alla

Omogen kille!!!


Ämnesstartare

Hej allesammans!! Jag har blivit så utmattad av min killes sätt att se på mig. I julas flyttade jag till en ny liten stad, för att beskriva: det finns en skola, bussarna går en gång i timmen och vi har ett litet torg. Lite ute på landet kan man säga. Jag kommer från en storstad och det är svårt att anpassa sig, inte lätt att byta klass när man går i 7:an. Men jag tycker att de är rätt snälla och allt verkade perfekt när jag också började träffa en kille i min paralell-klass... Jag var nykär, liksom första gången en kille gillar mig. Han var jättesnäll och vi blev senare tillsammans. Jag tänkte att det inte kunde bli bättre. Men efter några månader har han blivit konstig, han påpekar saker jag gör, härmar mig med elak röst och sånt. Ni kansle tycker jag överdriver och det kan jag förstå. Men om ni bara visste! Han är rude-as-hell ibland (särskilt på sms) och jag blir ledsen. Han drar skämt om att jag har mens och det är därför jag blir ledsen eftersom jag är "extra-känslig" den tiden på månaden. Jag har försökt säga till och i början sa han förlåt men på sistonde har han varit elak as-fuck! Har slutat med att jag har fått ta all skit. Jag blir ledsen människor. Men jag har väl antagligen dålig humor eller mens... Vad tycker ni att jag ska göra? Han svarar också när jag frågar varför han inte svarat att han "haffar gäris ;)" HAHAHAHAH. Ha. Jättekul. Idag skickade han bild på en tjej han träffat på ngn fotbolls-grej. Han skickade bara bilder på henne. Om jag visar att jag blir svartsjuk är jag en "tråkig flickvän" eller får svaret "hahahahahah aw är du svartsjuk?❤️ Har du mens? Du är konstig" JAG blir så jävla trött och ledsen. Jag är ju bara hans lilla tjej... Finns ju alltid där.. Hjälp mig vill höra era åsikter!


   
Citera
Ämnesetiketter

gör slut med idioten.. omogen fjant bara.. sluta svara på hans sms


   
SvaraCitera

Han testar gränserna, men lite väl mycket. Säg att du inte gillar honom om han håller på så, för han är ju inte värd att ha om han  ska hålla på och retas, det verkar ju nästan som mobbing... :,( Jag vet hur det känns.


   
SvaraCitera

Du gör som du vill men jag hade gjort slut. 


   
SvaraCitera

Huvva tycker du ska göra slut med han på en gång, det är uppenbart att han inte mår bra alls och inte är empatisk för ett dyft. Hoppas att han kan få hjälp med sina besvär, riktigt svagt gjort av han som måste ge sig på någon annan, riktigt omoget dessutom. Det visar bara att du har mer i huvudet än han eftersom du förstår att det är fel, så du ska ju veta är det är du som är den underbara personen som alla tycker om. Kom alltid ihåg det! 


   
SvaraCitera

Jag tycker annars du ska fråga honom om hur han skulle känna ifall han skulle bli behandlad likadant, och att det finns hjälp att få när man behöver det som mest. Han är säkerligen en bra personen annars, men han måste få hjälp nu för han behöver verkligen någon att prata med. Jag måste fråga, vet du hur denna kille har det hemma?


   
SvaraCitera

Gör slut. 


   
SvaraCitera
Hando

Som alla andra har skrivit: Jag tycker du ska göra slut.

Om han håller på att bete sig som han gör med att vara världens snällaste ibland men annars en elak jävel så är det inget att ha. Du ska inte ta sån skit från någon pojkvän. Ett bra förhållande bygger på bl.a. på ömsesidig respekt, något som han inte verkar visa. Du får också fråga dig själv om han är värd det när han är snäll ibland, men får dig både arg och ledsen -till vad jag tolkar det som- större delen av tiden när han beter sig som han gör.

Du överreagerar inte och har inte dålig humor eller mens som han verkar påstå. Det är inte dig det är fel på, det är HAN.


   
SvaraCitera
Cobrak

Sälj aset annars byt.


   
SvaraCitera
Cobrak

För att klargöra att du inte tillåter honom att behandla dig på det viset bör du göra slut. Var inte medberoende till honom och hans problem utan sätt ner foten så fort som möjligt.


   
SvaraCitera

Som din pojkvän behandlar dig behandlar man inte någon – och allra minst någon som tycker om en. Dubbla budskap kan göra det besvärligt att göra slut, men i det här fallet är det helt nödvändigt. Du verkar vara en snäll och välvillig person, medan din pojkvän snarast verkar sakna empati. Varför vill man krossa någon som tycker om en? Ja, säg det – men en sak är i varje fall säker: han är inte värd dig.

Lycka till!


   
SvaraCitera

Som din pojkvän behandlar dig behandlar man inte någon – och allra minst någon som tycker om en. Dubbla budskap kan göra det besvärligt att göra slut, men i det här fallet är det helt nödvändigt. Du verkar vara en snäll och välvillig person, medan din pojkvän snarast verkar sakna empati. Varför vill man krossa någon som tycker om en? Ja, säg det – men en sak är i varje fall säker: han är inte värd dig.

Lycka till!


   
SvaraCitera

Gör slut. Man ska inte uppmuntra till svineri.


   
SvaraCitera

Gör slut med killen. Om han verkligen tycker om dig så borde han behandla dig med värdighet och respekt. Så dumpa killen direkt ,det finns så många fina killar som vill ha dig för den du är och som kommer behandla dig med värdighet. Kram Glad


   
SvaraCitera

Som din pojkvän behandlar dig behandlar man inte någon – och allra minst någon som tycker om en. Din pojkvän verkar inte må riktigt bra, men det är inte ditt ansvar att reda upp bland hans problem. Jag skulle definitivt rekommendera dig att göra slut.

Lycka till!


   
SvaraCitera