Aviseringar
Rensa alla

Omotiverad lonelyboy


Tvserier i massor och långa promenader. Det är så jag fördriver min tid när jag är ensam. Låter i och för sig rätt enformigt är jag ser det så här men tiden går i alla fall.

Förut skrev jag en del också men den förmågan tappade jag någonstans. (troligtvis i Halland för efter den resan har jag inte skrivit ett ord av värde)


   
SvaraCitera

Tror inte jag kan hjälpa dig utan blev lite avundsjuk på ditt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ringa till varandra, skriva brev etc.

Haha som sagt, hon har ett eget liv och jag vill inte störa henne hela tiden, det räcker nog med att jag stör henne ibland. Men skriva brev låter intressant!

Macktorsken:

Nyår?

Yeah! Vi ska fira tillsammans.

Les voleurs:

Då vet jag faktist inte...

Ok men tack iaf[y]

Knarko:

kolla på film
ragga på UM
spela data/tv-spel
ragga på dig m.m.

Är dålig på att kolla på film själv men kan försöka.
Känns fel att ragga på UM[blush]
Gillar inte tv-spel, men brukar spela Wii med lillebror!
Ragga på mig?[confused] Hur menar du då?

El Guaje:

Tvserier i massor och långa promenader. Det är så jag fördriver min tid när jag är ensam. Låter i och för sig rätt enformigt är jag ser det så här men tiden går i alla fall.

Kollar bara på ca 3 serier men kan leta efter fler. Brukade promenera mycket i somras men nu gör jag inte för att det är kallt och jag är en mess[sad] Men ska se till att börja med det igen då!

El Guaje:

Förut skrev jag en del också

Ska nog börja skriva mer, gjorde det förut men slutade med det också, tröttnar så lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dgasga:

Tror inte jag kan hjälpa dig utan blev lite avundsjuk på ditt liv

Hur kommer det sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Haha som sagt, hon har ett eget liv och jag vill inte störa henne hela tiden, det räcker nog med att jag stör henne ibland. Men skriva brev låter intressant!

Så ska du ju inte tänka! Tror inte att hon ser det som att du stör henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Lund ligger jättelångt bort ju [sad]

Jajo, det kan iofs bli ett problem. Men samtidigt är Lunda-UMarna så coola så att det är som 5000 vanliga, dödliga, UMare.


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Hur kommer det sig?

Även om du tycker det känns skit just nu så låter det väldigt temporärt. Ens uppväxt är en slump och jag vann väl inte på ett lotteri direkt 😉


   
SvaraCitera

isola:

Du och Nirr skapar alltid sådana här trådar.

[shake]vilken av mina trådar handlar om att jag känner mig som en lonelyboy?

Hursom, vi snackar ju på msn osv varje dag och smsar alltid. Liksom jag iaf har frågat dig många gånger om du vill ses, men du kan inte bara sitta hemma och kalla dig själv lonleyboy om ingen frågat om du vill ses, du måste ju fråga själv också du frågar ju aldrig någon av oss (mig, pene, rubie etc) vad jag vet. Fråga oss om vi vill umgås istället för att bara sitta och vänta på att vi ska fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

[shake]vilken av mina trådar handlar om att jag känner mig som en lonelyboy?

Menar klagotrådar, men det får man ju göra! Är väl lite det um är till för.


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Yeah! Vi ska fira tillsammans.

Nirr:

n

Är det sant? [chocked]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Ragga på mig? Hur menar du då?

han skrev vad han brukar göra tror jag.

ladysmurf:

Haha som sagt, hon har ett eget liv och jag vill inte störa henne hela tiden, det räcker nog med att jag stör henne ibland.

Nej det gör du inte.


   
SvaraCitera

isola:

Menar klagotrådar, men det får man ju göra! Är väl lite det um är till för.

Aha[blush] usch vill ej verka som en stor klagare. Ska börja skriva glada trådar också. Är faktiskt inte så deppig som jag verkar på um[sad]

Macktorsken:

Är det sant?

ah, ska på maskerad[cool]
Why[chocked]?


   
SvaraCitera

Oj dubbel


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Kollar bara på ca 3 serier men kan leta efter fler.

Gört! Det bästa är att hitta dramaserier men fastnar i och vägrar sluta kolla. Typ The Wire eller nåt.

ladysmurf:

Brukade promenera mycket i somras men nu gör jag inte för att det är kallt och jag är en mess Men ska se till att börja med det igen då!

Hehe ja en riktig mess! [wink] Näe jag lät nog hurtigare än vad jag är, slutade också att gå när kylan kom. Men kommer man bara igång igen och gör det till en vana så brukar det gå bra sen.

I värsta fall får man väl vänta till våren kommer. Då är det ju skönt att gå. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sov bort dagen, glo på tv, um, hitta på nåt stört på flashback


   
SvaraCitera