Aviseringar
Rensa alla

Onanera eller ha sex?


Ämnesstartare

Vilket är skönare, mentalt eller fysiskt? Vad föredrar ni mer?


   
Citera
Ämnesstartare

det är skönare att ha sex
men ibland vill man inte engagera sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

föredrar båda vid olika tillfällen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föredrar båda vid samma tillfälle.


   
SvaraCitera

Föredrar sex både fysiskt och psykiskt.


   
SvaraCitera

Anura:

Vad föredrar ni mer?

Vänsterhanden har en högre lägstanivå, men bra sex med nån annan är bättre [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För mig är det två skilda saker och jag jämför dem sällan.
Dock finner jag sex roligare och mer tillfredsställande psykiskt.


   
SvaraCitera

Jag tycker det beror helt på vem man har sex med. Med min (än så länge) nuvarande pojkvän föredrar jag att leka på egen hand framför sex med honom. Men med mitt ex-kk föredrog jag sex i alla lägen, och onanerade typ aldrig. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lowiz:

Med min (än så länge) nuvarande pojkvän föredrar jag att leka på egen hand framför sex med honom. Men med mitt ex-kk föredrog jag sex i alla lägen, och onanerade typ aldrig.

Vilket deprimerande inlägg [sad]


   
SvaraCitera

Lowiz:

Jag tycker det beror helt på vem man har sex med. Med min (än så länge) nuvarande pojkvän föredrar jag att leka på egen hand framför sex med honom. Men med mitt ex-kk föredrog jag sex i alla lägen, och onanerade typ aldrig.

Dan_the_ironman:

Vilket deprimerande inlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lowiz:

Jag tycker det beror helt på vem man har sex med. Med min (än så länge) nuvarande pojkvän föredrar jag att leka på egen hand framför sex med honom. Men med mitt ex-kk föredrog jag sex i alla lägen, och onanerade typ aldrig.

Finns många grejer i den där texten som pekar på att ni inte har ett särskilt bra förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lowiz:

Jag tycker det beror helt på vem man har sex med. Med min (än så länge) nuvarande pojkvän föredrar jag att leka på egen hand framför sex med honom. Men med mitt ex-kk föredrog jag sex i alla lägen, och onanerade typ aldrig. [rolleyes]

Hej älskling![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Hej älskling![blush]

x)


   
SvaraCitera

alltså kraftfullast orgasm får jag nog kanske vid onani men sex är bättre på så många andra sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

men sex är bättre på så många andra sätt

På vilka sätt då?


   
SvaraCitera