Aviseringar
Rensa alla

Onanera med en kompis av samma kön


Jaxxe:

I så fall är det ju lesbiskt också [crazy]

Gay betyder inte bög utan "homosexuell" Det betyder gay = lesbiskt och bög[y]


   
SvaraCitera

Netherlick:

Gay betyder inte bög utan "homosexuell" Det betyder gay = lesbiskt och bög

Jag missförstod [crazy]


   
SvaraCitera

Jaxxe:

Jag missförstod [crazy]

lugnt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Kön? Kille

2. Ålder? 17

3. Hur gamla var ni, när ni gjorde det? 10-11

4. Varför gjorde ni det, hur kom ni på idéen? Fan vet jag. Vi var bra vänner som hade visat varandra våra stånd redan när vi gick på förskolan. Så det hände bara, minns inte riktigt hur.

5. Hur låg/satt ni? Vi turades om att sitta i en stol, medan den ena runkade av den andre.

6. Gjorde ni det på varandra? Ja, det var det som var själva grejen.

7. Var ni båda rakade? Nej, vet inte ens om vi hade så mycket hår.

8. Berätta lite, vad gjorde ni, och vilka fingrar gjorde ni det med? Visade varandra hur vi brukade göra när vi var ensamma, t.ex. att skifta mellan att runka snabbt och långsamt, med bara några fingrar och hela händerna osv.

9. Kysstes ni, kramades, eller hände någonting mera? Nej, det fanns inget känslomässigt inblandat. Vi var bara kåta och visste att det är skönare att bli avrunkad än att runka själv.

10. Är ni kompisar fortfarande efteråt? Ja. Har dock tappat kontakten nu, men inte på grund av någon speciellt. Bytte klass.

11. Har det hänt mera än 1 gång? Jag har runkat med flera av mina killkompisar. Är heterosexuell och har inte gjort något sånt sedan jag var i den åldern, haha. Det var nytt och man var nyfiken.

12. Gjorde ni det samtidigt, eller vem började? Vi turades om. Jag började just vid det tillfället jag tänker på.

13. Vad gjorde ni när det var klart? Tvättade av oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Kön?
tjej

2. Ålder?
13

3. Hur gamla var ni, när ni gjorde det?
13

4. Varför gjorde ni det, hur kom ni på idéen?
vi lekte

5. Hur låg/satt ni?
läg mest

6. Gjorde ni det på varandra?
ja

7. Var ni båda rakade?
jag hade bara lite emma hade inget

8. Berätta lite, vad gjorde ni, och vilka fingrar gjorde ni det med?
gjorde i med fingret

9. Kysstes ni, kramades, eller hände någonting mera?
ja

10. Är ni kompisar fortfarande efteråt?
ja

11. Har det hänt mera än 1 gång?
ja

12. Gjorde ni det samtidigt, eller vem började?
typ

13. Vad gjorde ni när det var klart?
kramades

Kom igen nu pojkar och flickor, det finns många med hemligheter som har gjort det här


   
SvaraCitera

1. Kön? Kille

2. Ålder? 16

3. Hur gamla var ni, när ni gjorde det? 16

4. Varför gjorde ni det, hur kom ni på idéen? Kollade påp porrfilm blev runksugna

5. Hur låg/satt ni? bredvid varandra

6. Gjorde ni det på varandra? japp

7. Var ni båda rakade? nej

8. Berätta lite, vad gjorde ni, och vilka fingrar gjorde ni det med? höger och vänster hand

9. Kysstes ni, kramades, eller hände någonting mera? kramades

10. Är ni kompisar fortfarande efteråt? japp det är vi

11. Har det hänt mera än 1 gång? japp

12. Gjorde ni det samtidigt, eller vem började? samtidigt

13. Vad gjorde ni när det var klart? kramade om varandra

Kom igen nu pojkar och flickor, det finns många med hemligheter som har gjort det här! =)


   
SvaraCitera

Här kommer frågor för (endast) dig som har onanerat med en kompis utav samma kön!

1. Kön?   Tjej

2. Ålder?   18

3. Hur gamla var ni, när ni gjorde det?  16. Gör det fortfarande

4. Varför gjorde ni det, hur kom ni på idéen?  Kom på att vi skulle kolla på porr på datorn och kollade på de som hade sex. Sen kollade vi efter killar som runkade och sen på filmer där tjejer hade sex. Sen gav som det ena det andra.

5. Hur låg/satt ni? Mycket olika. Först satt vi vid datorn och gjorde det på oss själva medan vi tittade, sen gick vi till sängen.

6. Gjorde ni det på varandra? Inte den allra första gången, men sen.

7. Var ni båda rakade?  Ja, så där lagom skulle jag säga.

8. Berätta lite, vad gjorde ni, och vilka fingrar gjorde ni det med? Första gången vi gjorde på varandra så gnuggade vi utanpå. Sen provade vi stoppa in fingrar också, och sen provade vi slicka. Sen har vi som provat oss fram och testat sånt vi sett tjejer göra på nätet.

9. Kysstes ni, kramades, eller hände någonting mera? Inga kyssar.

10. Är ni kompisar fortfarande efteråt? O ja.

11. Har det hänt mera än 1 gång? Ja, rätt många.

12. Gjorde ni det samtidigt, eller vem började?  Det var min kompis som började. Hon försökte att inte visa att hon klämde mellan benen men jag såg!

13. Vad gjorde ni när det var klart?  Inget särskilt. Det var lite pinsamt efter första gången. Vi fnittrade lite när vi pratade om det.


   
SvaraCitera