Aviseringar
Rensa alla

Onanera och prata i telefon


Ämnesstartare

Brukar ni tjejer göra detta? Tänker mest när man pratar med tjejer så händer de ibland att dom blir tysta en längre stund... så hur e det med er flickor? Har ni gjort så?


   
Citera

DataM:

Tänker mest när man pratar med tjejer så händer de ibland att dom blir tysta en längre stund...

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag blir själv tyst i telefonen när någon börjar ranta om massa saker jag inte kan relatera till eller kommentera. När man mest känner "jaha? vad fan ska jag svara på det?". Så jag tror att du ljuger för dig själv lite, tjejer blir nog inte så kåta utav din röst att de måste onanera - du tråkar snarare ut dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hattmakaren:

tjejer blir nog inte så kåta utav din röst att de måste onanera - du tråkar snarare ut dem.

man blir tyst för att man inte har nåt att säga.. såklart(?) [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer är aldrig tysta när de har det skönt, vilket de borde ha om de onanerar. Alltså borde du hört om de onanerade eller inte, har du aldrig kollat på porr eller? [no-no]


   
SvaraCitera

BillyBob:

har du aldrig kollat på porr eller?

Onanerar knäpptyst. Som en mus. [wink]


   
SvaraCitera

ja jag brukar oftast onanera, det är ju perfekta tillfället när man får uppmärksamhet samtidigt som man inte syns, då kan man göra detta.


   
SvaraCitera

DataM:

Tänker mest när man pratar med tjejer så händer de ibland att dom blir tysta en längre stund... så hur e det med er flickor?

Din slutledningsförmåga: in absurdum.


   
SvaraCitera

DataM:

Brukar ni tjejer göra detta? Tänker mest när man pratar med tjejer så händer de ibland att dom blir tysta en längre stund... så hur e det med er flickor? Har ni gjort så?

Har faktiskt hänt flera gånger där jag tycker den jag pratar med har sexig röst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingeny:

Onanerar knäpptyst. Som en mus. [wink]

Då är du ingen riktig tjej, du kanske är en kille i en tjejs kropp? [smile]


   
SvaraCitera

Hattmakaren:

Jag blir själv tyst i telefonen när någon börjar ranta om massa saker jag inte kan relatera till eller kommentera. När man mest känner "jaha? vad fan ska jag svara på det?".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Två tjejer gör de. Killar tycker att det är absurt. Haha, mycket underhållande.


   
SvaraCitera

DataM:

Två tjejer gör de. Killar tycker att det är absurt. Haha, mycket underhållande.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

BillyBob:

Då är du ingen riktig tjej, du kanske är en kille i en tjejs kropp? [smile]

Har övervägt detta, men nä. Är bara inte en forcerad porrskådis. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingeny:

Har övervägt detta, men nä. Är bara inte en forcerad porrskådis. [y]

Men om du skulle vara en riktig tjej så skulle du ju låta när du har det skönt, det gör ju alla tjejer i porrfilmer och alla vet ju att porr stämmer överens med verkligheten. Alltså har du fel, du måste vara en kille i en tjejs kropp [surprised]


   
SvaraCitera