Aviseringar
Rensa alla

Onanera som tjej


gigi
 gigi
Ämnesstartare

Jag är en tjej på 15 år och har märkt att tjejer är inte lika öppna om porr och onani som killar. Mina tjejkompisar säger att de inte onanerar men de har sex med killar samt oralsex etc. Jag själv är den enda tjejen i mitt ”gäng” som både kollar på porr och onanerar och jag tycker inte att det är konstigt men vissa tjejer tycker t.ex att porr är äckligt. Vad anser ni tjejer/kvinnor om detta?


   
Citera

Inte för jag är tjej men ändå, det är väl inte konstigt?  Ganska normalt skulle jag säga.


   
SvaraCitera

jag kollar på porr ibland men onanera är inte min grej  


   
SvaraCitera
sies
 sies

Det händer bland killar också egentligen, att de säger att de inte onanerar eller kollar porr. Men de egentligen gör det. De vill helt enkelt hålla det privat. 

Men du ska inte alls oroa dig över att du onanerar och kollar porr. Det är bara ett konstigt samtalsämne för vissa. 


   
SvaraCitera

gigi:
Jag är en tjej på 15 år och har märkt att tjejer är inte lika öppna om porr och onani som killar. Mina tjejkompisar säger att de inte onanerar men de har sex med killar samt oralsex etc. Jag själv är den enda tjejen i mitt ”gäng” som både kollar på porr och onanerar och jag tycker inte att det är konstigt men vissa tjejer tycker t.ex att porr är äckligt. Vad anser ni tjejer/kvinnor om detta

Om jag förstår det rätt så tycker dina kompisar (tjejer) att porr etc är äckligt men de själva har sex och oralsex? Är inte det lika äckligt då? Hittar faktiskt ingen logik i deras tänk


   
SvaraCitera

Du behöver inte bry dig så mycket om vad andra tycker och tänker. Vissa gillar det, andra gillar inte det, och ytterligare andra gillar helt enkelt bara inte att prata om det. Det viktigaste är att du gör det som känns rätt för dig.


   
SvaraCitera