Aviseringar
Rensa alla

Onanera till normala bilder på folk


Ämnesstartare

Alltså påklädda bilder ev festbilder ja helt enkelt vanliga bilder. Är det något man brukar göra (som kille?!)? Jag har kommit att inse att det är sjukt svårt att bli kåt på det även om man kanske gillar personen på bilden. Onanerar du till vanliga bilder eller är snuskbilder att föredra?


   
Citera

[party]


   
SvaraCitera

ponyfist:

Onanerar du till vanliga bilder eller är snuskbilder att föredra?

Det har hänt, men det finns ju en anledning att snuskbilder kallas snuskbilder. De lämpar sig bättre och är definitivt att föredra om det är onani som står på agendan, me thinks!

Det har väl hänt att en vanlig bild förekommit med, men det hör iiiinte till vanligheten för mig.


   
SvaraCitera

Det här känns väldigt gråtrunkigt. Ser framför mig en kille som onanerar med gråten i halsen till en tjej-han-inte-vågar-prata-meds profilbild på facebook [sad]


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

Ser framför mig en kille som onanerar med gråten i halsen till en tjej-han-inte-vågar-prata-meds profilbild på facebook


   
SvaraCitera

I dagens läge fins internet så man bihöver inga billder man går bara utt och knapar in det man tänder på sen e det rocken rol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leoj123:

internet

Du ser ut som technoviking [sad]


   
SvaraCitera

Klart man gör. Brukar även runka till vanliga människor när dom är ute och går![smile]


   
SvaraCitera
Lounge

kebu12:

Klart man gör. Brukar även runka till vanliga människor när dom är ute och går!

löv jo


   
SvaraCitera

Lounge:

löv jo

Skall runka extra mycket till dig!


   
SvaraCitera
Lounge

kebu12:

Skall runka extra mycket till dig!

fint[love]


   
SvaraCitera

haha jag var tvungen att googla han fett sjön snubbe


   
SvaraCitera

ponyfist:

Onanerar du till vanliga bilder eller är snuskbilder att föredra?

Snuskbilder. Oftast. Men är det en snygg person och jag är riktigt upphetsad så kan en vanlig bild duga, haha [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukade du alltid föredra såna bilder eller har du tröttnat på nakna människor o de här e nått nytt?


   
SvaraCitera