Aviseringar
Rensa alla

Onanering är inte skönt för mig, hjälp?


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 14 år som har börjat blivit mer och mer nyfiken på sex och min kropp. Jag har försökt onanera flera gånger. Mitt problem är att det inte är skönt. Jag har fingrat vid klitoris, ingenting hände. Det bara kittlade lite. Jag kanske var på fel eller något, för det ska väl vara skönt?

Jag har också testat deoderantmetoden (när du tar en deoderant och tar bart kulan, tvättar ur och fyller med vatten och sedan så rullar man på de känsliga delarna). Inte då heller.

Är det något fel på mig? Varför känner jag ingenting? Måste man vara kåt för att känna någonting?

Hjälp


   
Citera

Horse_girl89: Måste man vara kåt för att känna någonting?

De hjälper ju en hel del.  Man kan t.ex. fantiserar innan och försöka bygga upp en kåthet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

De hjälper ju en hel del.  Man kan t.ex. fantiserar innan och försöka bygga upp en kåthet.

Men det är ju svårt.


   
SvaraCitera

Det viktigaste är nästan att vara kåt. Du kan ju testa porr eller använda fantasin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Det viktigaste är nästan att vara kåt. Du kan ju testa porr eller använda fantasin

Okej


   
SvaraCitera

Horse_girl89:

Men det är ju svårt.

Som sagt, det är ju där porren kommer in Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Som sagt, det är ju där porren kommer in Blink

Så det är inte skönt om du inte är kåt?


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tvinga dig inte till någonting. Vänta tills du är kåt och prova dig sen fram. Att bara ta på sig själv utan något som gör en upphetsad är sällan kul för någon. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Tvinga dig inte till någonting. Vänta tills du är kåt och prova dig sen fram. Att bara ta på sig själv utan något som gör en upphetsad är sällan kul för någon. 

Men jag vill verkligen kunna njuta av mig själv


   
SvaraCitera

Horse_girl89:

Så det är inte skönt om du inte är kåt?

Nepp, det skulle jag inte vilja påstå... Glad


   
SvaraCitera

Horse_girl89:

Men jag vill verkligen kunna njuta av mig själv

men om du inte är kåt finns det väl inte riktigt ett begär, eller???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

men om du inte är kåt finns det väl inte riktigt ett begär, eller???

Men jag är nyfiken över hur det känns


   
SvaraCitera

Du kanske behöver ha en kille för att kunna få det skönt Blink


   
SvaraCitera