Aviseringar
Rensa alla

Onani


Ämnesstartare

Nu är det så att jag onanerar när jag känner mig kåt. Och jag har många gånger fått orgasm då jag onanerar. Men det jag undrar är om ni har tips på vad man kan onanera till. Jag brukar kolla på porr när jag onanerar. Men jag blir inte direkt upphetsad om jag gör det när jag ligger i sängen. Känns lite sådär tråkigt att bara onanera till porr. Så har ni tips? [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fantasi...?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har försökt. Blir bara upphetsad när jag ser andra göra det [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

fantasi...?

Dagens ungdomar har ingen fantasi..... fyfan för dom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till Morrisseys röst. Det är som att ha sex.

Dold text: Har jag hört, skulle själv aldrig göra något så skamlöst till något så vacker men tydligen ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman.. Jag har en väldigt livliga fantasier, men just när det kommer till onani så blir allt helt jäkla tomt i huvudet. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosija:

Så har ni tips? [wink]

Hitta nån att göra det med då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosija:

Dan_the_ironman.. Jag har en väldigt livliga fantasier, men just när det kommer till onani så blir allt helt jäkla tomt i huvudet.

Men vafan hur svårt kan det vara? Tänk på en romantisk hunk så går det nog som smort (Y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så det gick nu! [wink] xsaosinx, jag vill inte ha sex med vem som helst som många har nu. [smile] jag väntar tills jag känner att jag vill, så pusspuss [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trollvarning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosija:

xsaosinx, jag vill inte ha sex med vem som helst som många har nu. [smile] jag väntar tills jag känner att jag vill, så pusspuss [wink]

Då får du väl leva med onanin tills du hittar någon som det känns bra med. Easy-piecy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosija:

Men det jag undrar är om ni har tips på vad man kan onanera till. Jag brukar kolla på porr när jag onanerar. Men jag blir inte direkt upphetsad om jag gör det när jag ligger i sängen. Känns lite sådär tråkigt att bara onanera till porr. Så har ni tips?

Har du ingen fantasi eller? [tard]


   
SvaraCitera

Kolla grannens fönster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosija:

Så har ni tips? [wink]

Onanera i smyg på bussen, i en hiss, på bio eller i ett bibliotek. Blir nog kittlande och spännande. [party]


   
SvaraCitera
time
 time

Rosija:

Känns lite sådär tråkigt att bara onanera till porr.

Om fantasin inte räcker till så finns väl i princip bara porr och sexnoveller. Alternativt kan du som någon sa testa dina gränser och se om du har någon rolig fetisch som gör att du kan gå igång utan porr ändå. [party] Läste en gång om en snubbe som inte kunde runka om han inte hade vita gummistövlar på sig.


   
SvaraCitera