Aviseringar
Rensa alla

Onani är nyttigt


Zerafina:

Man rensar ju inte röret till testiklarna 

Aha. 


   
SvaraCitera

Zerafina: Man rensar ju inte röret till testiklarna

Precis. Det är även därför vi killar så gärna vill sätta på er tjejer. Det är bara för att vi vill rensa rören. Inget annat.


   
SvaraCitera

Dinbrud: Vet inte

Är alldeles för lite av en medicinsk expert för att kunna säga om detta känns korrekt


   
SvaraCitera

Dinbrud:
image_7.jpgJag tror på att onani är nyttigt och kan skydda mot cancer! Dessutom blir ungdomarna friskare av att onanera, vad tror ni?

Bra, då har man äntligen en ursäkt att hålla på!  😀


   
SvaraCitera

FruLiten:
Varför surfar du via en mobil utan simkort? 

Tror det är en iPad


   
SvaraCitera

 Klart att det är nyttigt bra hand och armträning. Och bra att rensa rören och ge tömma och ge lite utrymme åt ny säd.


   
SvaraCitera

Tjohej:
 Klart att det är nyttigt bra hand och armträning. Och bra att rensa rören och ge tömma och ge lite utrymme åt ny säd.

Ja, gud vad trångt det måste blir annars om det bara produceras ny och man aldrig tömmer ut den gamla  😮


   
SvaraCitera

Jkpg_kille:

Ja, gud vad trångt det måste blir annars om det bara produceras ny och man aldrig tömmer ut den gamla  😮

Ja, så som det bara sprutar och skvätter obehindrat åt alla håll när man inte kört på några dagar! 😮 


   
SvaraCitera

Dinbrud: Nej


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95:

Tror det är en iPad

Okej, vilken tur att du berättar det för mig.


   
SvaraCitera

FruLiten:

Okej, vilken tur att du berättar det för mig.

Men du frågade ju varför han surfar med en mobil utan simkort. Eftersom att det inte är en mobil så gör han inte det. Trodde du ville ha svar på frågan, men ursäkta att jag missförstod dig.


   
SvaraCitera