Aviseringar
Rensa alla

Onani giiiirls


Ämnesstartare

Hej... När jag onanerar så brukar jag sluta efter att klitorisen blir EXTREMT känslig alltså blodfylld tror jag? ;O Borde jag fortsätta där? 


   
Citera

du borde väl ingenting, gör som dte känns skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men när man ska ha sex så liksom... borde man ju komma... O tänk om jag inte gör det? Rodnar


   
SvaraCitera

Vid den punkten fortsätter jag inte rakt på utan uppe på höljet istället. Mer behagligt imo


   
SvaraCitera

lisa20088:
Men när man ska ha sex så liksom... borde man ju komma... O tänk om jag inte gör det? Rodnar

du "borde" ingenting. sex kan vara nice utan att man får orgasm, och det är ofta svårare att komma tlsammans med någon annan än det ärsjälv, speciellt om man sätter press på sig själv att "nu måste jag komma vad är det för fel på mig". ta tid på dig. det kommer när det kommer 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

du "borde" ingenting. sex kan vara nice utan att man får orgasm, och det är ofta svårare att komma tlsammans med någon annan än det ärsjälv, speciellt om man sätter press på sig själv att "nu måste jag komma vad är det för fel på mig". ta tid på dig. det kommer när det kommer 🙂 

Hoppas det Rodnar


   
SvaraCitera

Jag kommer inte alltid under samlag men det är mycket skönt och trevligt ändå. Orgasmen är inte alls så att säga. Jag föredrar att "massera" mer över, runt och på klitoris för ibland när det gnuggas blir det ömt och gör nästan bara ont till slut 🙁 


   
SvaraCitera