Aviseringar
Rensa alla

Onanitips


Ämnesstartare

Hej, jag är en tjej som LÄÄÄÄNGE har haft problem me onani. Det har liksom aldrig funkat. MEN NU idag så testade jag eltandborste. Och asså wow säger jag.
Jag började med baksidan mot klitoris o asså meh, de va skönt men ej så skönt. Så jag vände på den så jag fick borsten mot klitoris, S H I T vad skönt det var. Asså jag har aldrig upplevt nåt skönare. Och det gör inte ont bara inget hår kommer emellan och bara man kör rakt på klitoris. Självklart bytte jag borsthuvud hahah.
Men snälla, ni som onanerar i badet, HUR gör ni?? Asså vet liksom allt med duschstråle etc. men liksom kan ni förklara i detalj? Hur sitter ni t.ex? 
Tacksam för svar


   
Citera
Ämnesstartare

Ni kan gärna skriva hur det går för er om ni testar


   
SvaraCitera

porr.


   
SvaraCitera

Avstå, spara dig till din framtida man!


   
SvaraCitera

BibelnMedJoel:
Avstå, spara dig till din framtida man!

men om hon är lesbisk?


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

men om hon är lesbisk?

Jag skulle inte agera på det heller, då en riktig man ändå är väldigt värd!
Tänk att ha en gubbe som kommer hem med degen varje dag, en respektingivande man som dessutom förstår sig på barnen på ett vis som en kvinna omöjligen kan.
I ett hushåll krävs det att ha en man och en kvinna, det finns mängder av saker som man kompletterar varann i.
jag skulle inte låta mitt liv kretsa kring endast vem jag vill ha sex med, det är även vanligt att en gift människa kan ha sexuella tankar om främlingar.. Ska denne då agera på sina lustar?
Då skulle en hel familj splittras, det är inte värt det.
Att växa upp utan en far som ett barn, ja sådana människor blir faktiskt galna.
Faderlösa pojkar blir gärna mördare.
Jag skulle råda att låta ett liv kretsa kring Gud, inte kring kroppslig njutning.


   
SvaraCitera

BibelnMedJoel:

Jag skulle inte agera på det heller, då en riktig man ändå är väldigt värd!
Tänk att ha en gubbe som kommer hem med degen varje dag, en respektingivande man som dessutom förstår sig på barnen på ett vis som en kvinna omöjligen kan.
I ett hushåll krävs det att ha en man och en kvinna, det finns mängder av saker som man kompletterar varann i.
jag skulle inte låta mitt liv kretsa kring endast vem jag vill ha sex med, det är även vanligt att en gift människa kan ha sexuella tankar om främlingar.. Ska denne då agera på sina lustar?
Då skulle en hel familj splittras, det är inte värt det.
Att växa upp utan en far som ett barn, ja sådana människor blir faktiskt galna.
Faderlösa pojkar blir gärna mördare.
Jag skulle råda att låta ett liv kretsa kring Gud, inte kring kroppslig njutning.

Fanatiker blir "gärna" också mördare, något att ligga i sängen och tänka på. Valfritt att ha bibeln med sig


   
SvaraCitera

Marioswish:

Fanatiker blir "gärna" också mördare, något att ligga i sängen och tänka på. Valfritt att ha bibeln med sig

Det är fanatiskt att riskera hela sitt liv för att man är attraherad av en människa.
Man får tänka logiskt också, att agera på homosexuella impulser är inte stabilt.
Två kvinnor kan inte driva ett hem, inte heller två män.


   
SvaraCitera
23an
 23an

BibelnMedJoel: Att växa upp utan en far som ett barn, ja sådana människor blir faktiskt galna.
Faderlösa pojkar blir gärna mördare.

Shit... då kommer jag mörda någon framöver alltså... Vet inte om det är bra eller dåligt att veta detta...


   
SvaraCitera

BibelnMedJoel:
Att växa upp utan en far som ett barn, ja sådana människor blir faktiskt galna.
Faderlösa pojkar blir gärna mördare.

Roligt, med tanke på att alla min syskon inklusive mig är fullt friska. Så vet inte fan vad du babblar om.


   
SvaraCitera

Fan är den här bibeljoel för nytt troll med högst tveksam värdegrund?

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
Fan är den här bibeljoel för nytt troll med högst tveksam värdegrund?

Hjärta

Bibeln är min värdegrund, jag talar alltså inte av mig själv utan av han som har sänt mig.
Den som hatar vad bibeln har att säga hatar alltså inte mig, utan Gud.


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Roligt, med tanke på att alla min syskon inklusive mig är fullt friska. Så vet inte fan vad du babblar om.

Det är inte fint att svära.


   
SvaraCitera
time
 time

BibelnMedJoel:

Det är fanatiskt att riskera hela sitt liv för att man är attraherad av en människa.
Man får tänka logiskt också, att agera på homosexuella impulser är inte stabilt.
Två kvinnor kan inte driva ett hem, inte heller två män.

Du har rätt till din egen åsikt men det här är inte rätt forum för homofobi. Här visar vi respekt mot alla oavsett sexuell läggning eller könsidentitet. Är det omöjligt att hålla sig till den regeln är man välkommen att söka sig till andra forum online! 


   
SvaraCitera

time:

Du har rätt till din egen åsikt men det här är inte rätt forum för homofobi. Här visar vi respekt mot alla oavsett sexuell läggning eller könsidentitet. Är det omöjligt att hålla sig till den regeln är man välkommen att söka sig till andra forum online! 

Det är inte av mig själv som jag talar, det är av Guds ord.
Bibeln säger att ingen homosexuell ska få ärva Guds rike.
Vad gagnar det då en människa att leva för sina köttsliga begär, om man så får hela världen med sig, men går miste om sin själ?
Själen är det dyrbaraste för en människa men den som älskar mörkret söker inte ljuset i det att deras onda gärningar inte ska bli uppenbarade.


   
SvaraCitera